Minulle laitettiin n. 2 vuotta sitten 3.5 dl molempiin rintoihin.
Menin Tiina Jylhän kautta Viroon leikkauttamaan. Se maksoi sen 3500e. Konsultaation sain tuohon lähihotelliin. Luulen, että siellä Virossa osataan kuitenkin hommat vähän paremmin kuin suomessa.
Siellä kun leikataan joka päivä ainakin 3 tissiparit! Suomessa kerran kuukaudessa?
Oikein ammattitaitoista jengiä siellä oli töissä! Kirurgi hallitsee suomenkielen täydellisesti. Hoitajat eivät niinkään, mutta ei kyllä tullut kielimuuri missään vaiheessa vastaan. Seuraavana päivänä leikkauksesta olin jo kotisohvalla. Olishan sinnekkin tietenkin saanut jäädä, jos olisi maksanut lisäyöstä sen pari kymppiä..
Viikko meni parantumisessa, että pääsin itse sängystä ylös, sitä ennen tarvitsin miesystävääni tukemaan minua selästä.Kävin yhden tarkastuksen kuukauden jälkeen leikkauksesta. Mitään oireita minulle ei ole koskaan tullut, kipuja tai kovettumia, joten sen vuoksi en ole edes jaksanut käydä missään " tarkistuksissa ". Kaikillehan silikonit eivät vain valitettavasti sovi ja on ikävää että niiden kauhukertomuksien pohjalta monet jättää laittamatta. Itse ajattelin sen niin, että mitä menetettävää tässä voi olla. Jos ne joudutaan poistamaan niin sitten joudutaan, mutta jos ei niin olen todella onnellinen.
Aluksi pelotti lähettää rahat ulkomaalaiselle pankkitilille. Kyseessä oli kuitenkin koko kesätyöpalkkani.

Rinnat oli kuitenkin saatava ja päivääkää en ole katunut. Ajattelin mennä uuteen leikkaukseen syksyllä laittamaan vielä muutaman desin lisää!