Onko kellään ollu "oireetonta" raskautta ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maxie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

maxie

Vieras
Sori, ei pää nyt toimi että osaisin laittaa oikean sanamuodon.

Rv 16 alkaa huomenna. Mua pelottaa että kaikki ei oo kunnossa vauvalla. Toinen raskaus tämä. Ekaa odottaessa en mitään pelännyt mutta nyt tässä raskaudessa kaikkea mahdollista. Mulla ei ole ollut pahoinvointia mitä ekassa oli. Eka ultra takana jossa katsottiin niskaturvotus niin lapsi liikkui ja mitään "riskejä" ei näkynyt, joten tavallaan mielenrauha pitäisi olla..

Pelkään kamalasti että se on kuollut kohtuun, mutta eikö tässä vaiheessa keskenmenoon liittyisi kipua, verenvuotoa yms.?

Tuntuu että en ole raskaana ollenkaan. Välillä mittaan pulssiani että lyökö se nopeammin kuin ennen ja jos se ei lyö nopeammin esim levossa niin on kamalaa. Mä olen ihan pöhkö ja pelkään.. Kai tämäkin on luonnollista?

Sydänäänetkin kuulin silloin samana päivänä ja virtaukset oli ok.. mutta ainahan on silti riskinsä..

Mielipiteitä..?

Mulla rv 20 menossa jo, eikä vieläkään yhtään tunnu, et olisin raskaana... no okei, liikkeet tuntuu, maha kasvaa jne. Mutta ei ole yhtään raskaana oleva olo. Jo kolmas raskaus menossa.

Itse kävin rv 15+ ylimääräisellä käynnillä kuuntelemassa sydänääniä neuvolassa, kun ei yhtään tuntunut, että olisin raskaana, eikä liikkeetkään tuntunut. Se rauhoitti. Mene neuvolaan!

relaa!Raskaudet ovat kaikki erilaisia.Mulla kolme raskautta ja yksi keskenmeno eikä oireista voinu päätellä mitään.Nyt kun olet ylittänyt tuon maagiset 12 viikkoa, niin nautit loppuraskaudesta =)Kohta alkaa varmaan liikkeetkin tuntua, niin sekin helpottaa.

pojan odotusaikana voin erittäibn hyvin ja mitään oireita ei ollu paitsi et maha kasvoi. en ois ees tajunnu et oon raskaana jos ei ois menkat loppunu.

tiedän siis et on vaikea nauttia mut uskoisin et kaikki ok.

missä mun vastaus :O

eli eka ja toka raskaus normi aamupahoivointi muutaman viikon.
Kolmas täysin oireeton ja olin elämäni kunnossa!
tä neljäs rv16 ja pahoinvointi ympärivuorokautista ja kauhee väsymys.

eli kyllähän ne on erilaisia, ei oo mitään vikaa pakolla, muistan itekin miettineeni alussa kolmannessa et ono kaikki kunnossa.

Mulla ei ekassa ja tokassa ollut vielä mahakaan kasvanut v20, ei mitään oireita, kuten ei muissakaan kolmessa raskaudessa. Ainut merkki oli, ettei heti herättyä voinut hampaita pestä.
Aina elämänsä kunnossa, tosin tyttärestä sain lopulta raskausmyrkytyksen, jota kovasti ihmettelivät kun ei painonnousua, korkea verenpaine vain ja pilkkuja, pyörrytystä. Hyvin meni sekin ja lapsi syntyi ajallaan käynnistyksellä.

Mulla kaksi raskautta kolmesta on ollut oireettomia.
Lopussa oli tietty närästystä.
Alussa ei ollu pahoinvointia saati muutakaan..
Toinen näistä oireettomista raskauksista kerkesi viikolle 20 ennekuin huomasin edes olevani raskaana..

tää mun alotus tuli kaksi kertaa.. en painanut kuin kerran kylläkään.. niin pitäis vaan ottaa rennosti mutta ei se helppoa ole. neuvola on enskuun alussa. Jos jaksais sinne asti ootella. kuitenkin jos keskenmeno tulee niin se tulee. mutta varmaan ultrakin ois näyttänyt jo jotain hälyyttävää..

Yhteistyössä