Onko kellään ollu "oireetonta" raskautta ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maxie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

maxie

Vieras
Sori, ei pää nyt toimi että osaisin laittaa oikean sanamuodon.

Rv 16 alkaa huomenna. Mua pelottaa että kaikki ei oo kunnossa vauvalla. Toinen raskaus tämä. Ekaa odottaessa en mitään pelännyt mutta nyt tässä raskaudessa kaikkea mahdollista. Mulla ei ole ollut pahoinvointia mitä ekassa oli. Eka ultra takana jossa katsottiin niskaturvotus niin lapsi liikkui ja mitään "riskejä" ei näkynyt, joten tavallaan mielenrauha pitäisi olla..

Pelkään kamalasti että se on kuollut kohtuun, mutta eikö tässä vaiheessa keskenmenoon liittyisi kipua, verenvuotoa yms.?

Tuntuu että en ole raskaana ollenkaan. Välillä mittaan pulssiani että lyökö se nopeammin kuin ennen ja jos se ei lyö nopeammin esim levossa niin on kamalaa. Mä olen ihan pöhkö ja pelkään.. Kai tämäkin on luonnollista?

Sydänäänetkin kuulin silloin samana päivänä ja virtaukset oli ok.. mutta ainahan on silti riskinsä..

Mielipiteitä..?

kyllä on. mulla oli kolmas raskaus oireeton, olin elämäni kunnossa! nyt 16 viikko ja neljäs ja ympärivuorokautine pahoinvointi vieläkin ja kauhee väsymys.
ekasta ja tokasta oli vaan sitä aamupahoinvointia muutama alkuviikko.

tietysti paitsi kuukautiset on poissa :) Miten te pidätte mielenrauhan yllä että ookoo siellä se kasvaa ja kehittyy vaikka mitään ei tunne tai näy ulkoisesti?

Miten musta on tullut tämmönen hepulimamma joka pelkää lapsen menetystä?

Eikös keskenmeno näillä raskausviikoilla kuitenkin tuottaisi paljon kipua sun muuta? tietoa?

Yhteistyössä