Arwen Undomiel Aktiivinen jäsen 20.06.2007 7 059 0 36 Helsinki 17.02.2011 #2 mulla vois olla, 68 oon tainnut myydä mutta 74sia on ainakin
N niuho Vieras 17.02.2011 #3 Ai hidas? se kohdehan on auki aina 5 min huudon jälkeen, vaikka sulkemisaika olsi jo mennyt. Lisäksi voit käyttä korotusautomaattia, joka huutaa sun puolesta Et vaan osaa. Ps. Täällä ei saa ostaa eikä myydä mitään.
Ai hidas? se kohdehan on auki aina 5 min huudon jälkeen, vaikka sulkemisaika olsi jo mennyt. Lisäksi voit käyttä korotusautomaattia, joka huutaa sun puolesta Et vaan osaa. Ps. Täällä ei saa ostaa eikä myydä mitään.
Ä "Äiti" Vieras 17.02.2011 #4 ja jos hirmu huuto kilpailu alkaa, niin ei oo oikein vara Eikö täällä saa edes kysellä? Jos jollain on vaikka kuvia netissä niistä vaatteista, niin linkkiä vaan tänne?
ja jos hirmu huuto kilpailu alkaa, niin ei oo oikein vara Eikö täällä saa edes kysellä? Jos jollain on vaikka kuvia netissä niistä vaatteista, niin linkkiä vaan tänne?
S ssussi Vieras 22.06.2011 #5 Moi! Minulla olis tyttö vaateita jos kiinosta niin otta yhteyttä sussi@langbacka.net niin voin laitta kuvia sinulle..
Moi! Minulla olis tyttö vaateita jos kiinosta niin otta yhteyttä sussi@langbacka.net niin voin laitta kuvia sinulle..