onko kellään muulla tosi iteppäistä 5v.tytöntylleröä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minna-79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

minna-79

Uusi jäsen
11.03.2006
18
0
1
haluaisko joku jakaa kokemuksia 5-vuotiaitten tyttöjen tempperamenttisuudesta?onko kellään muulla samoja ongelmia ulkovaatteiden pukemisessa..esim:äiti,hanska on huonosti :'( äiti,lahe ei mene kunnolla :'( onko kellään näitä ongelmia??

Täältä löytyy...ja hermot meinaa mennä, tosin ei ole niin itepäinen kun isosiskons...meillä itketään vaatteista, ruuista(ruokailuun menee joskus yli tunti), yks lauantai lähti sandaaleilla saunaan, ei suostunu laittaa kenkiä. mutta kyllä se silti on helpompi kun isosiskonsa. sen kanssa sai ja saa vääntää joka asiasta!!!! voimia vaan!

kiitos vastanneille =) ja eiköhän me tästä selviydytä ;) ainakin 18v on meillä kamppailua jäljellä...ja moni on kyllä sanonut että pientä se vielä on,mutta sit ne harmit ja huolet vasta alkaa,kun tämä murros ikä alkaa :whistle: mutta eikö ole jännä juttu että minä en ainakaan muista minkälainen itse olen ollut uhma iässä mutta sen myönnän että hankala olen ite ollut murkkuiässä :x joten täytynee toivoa että tytöstä ei tulisi saman laista...jaksamisia myös teille kohtalotoverit :)

Meillä kans! Lisäksi kolme muuta tyttöä, joista kaksi on 5-vuotiasta nuorempaa eli äiti täälläkin helisemässä...isä kelpaa joissakin asioissa aina paremmin, mikä lie!Huh!

:wave: :wave: :wave: täältäkin löytyy taatusti maailman jääräpäisin tyttö =) mitään ei uskota ennen ku suututaan.isäänsä koittaa vielä enemmän ku mua.kaikesta täytyy sanoa 100 kertaa eikä vieläkään usko.vänkää vastaan joka asiasta.huh huh ja toinen tyttö kasvamassa perässä,kyllä täällä ollaan tulevaisuudessa helisemässä :heart: :heart:
aina kaikki sanoo että on tyttö tullu äitiinsä,en sit tiedä mistä sekin johtuu :saint: :saint:

Yhteistyössä