onko kellään muulla tällaista miestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
oltiin eilen istumassa iltaa ystäväpariskunnan luona, meitä oli 4 pariskuntaa siellä. kaikki olleet vähintään 2v yhdessä, jotkut naimisissa ja yli 10 v takana, meillä 5v oltu yhdessä ja ollaan kihloissa.

mä kateellisena tai ehkä ennemminkin haikeena katselin miten muiden miehet huomioi niitä, ohikulkeissaan antoi suukon, saattoi tulla vartavasten viereen et mikä fiilis, joku saattoi puristaa emäntäänsä takapuolesta ja hivellä selkää, ei mitenkään ällösti vaan "kauniisti" jnejnejne.
mun mies ei edes tainnut puhunu mulle koko iltana.
oikeesti meillä menee ihan jees, mutta tollaset tilanteet saa mut haikeaksi ja kateelliseksi kun ei mun mies mua tollee huomioi.
meille tuli kunnon riita aiheesta ja paiskasin lasin säpäleiks lattiaan kun mies vaan jankkaa et "en mä osaa, en mä osaa, en mä osaa..."
hitto vieköön ennenkin osannu, mä vissii olen nykyään niin elähtäny susiruma ämmä et ei kehtaa mua julkisesti koskee tai mulle puhua!
ja mä en tarkota tällä sellasta et koko ilta pitäs istua kieli maksassa jossain kutunurkassa.

Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa eli voithan sä kokeilla joskus tehdä alotteita miehes suuntaan, niin ehkä hän herää ja huomioi sinuakin paremmin. Aiheesta kantsii keskustella riidattomasti selvinpäin ja kertoa miehelle, mikä ärsyttää ja miksi.

Alkuperäinen kirjoittaja noo-h:
Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa eli voithan sä kokeilla joskus tehdä alotteita miehes suuntaan, niin ehkä hän herää ja huomioi sinuakin paremmin. Aiheesta kantsii keskustella riidattomasti selvinpäin ja kertoa miehelle, mikä ärsyttää ja miksi.

minä kuule hivelen ja halailen, kyselen mitä miettii ja mikä meininki, enkä saa mitää takasin.
tästä on keskusteltu ja mies tietää että mua ärsyttää ,mutta hän ei kuulema osaa huomioida mua.
sanoin et opettele, aika alkaa nyt.

Minä olen tolle miehellä yrittänyt tolkuttaa, että minä kaipaan halauksia, suukkoja ja kaikenlaista pientä huomiota vaikka ohimennen, mutta ei mene jakeluun, toteaa vaan, että kyllähän mä halaan suo, siis nukkuessa, ei se ole sama asia.

Sama vika. Tuntuu ettei mies välillä muistakaan että oon paikalla.

Ja esim. kaupungilla kävellessä saattaa kävellä pari metriä mun eellä, kun ei "huomaa" että en ookaan siinä vieressä. Mulle jää vaihtoehdoiksi joko seurata tai jäädä yksin pyörimään.

Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:

Ja esim. kaupungilla kävellessä saattaa kävellä pari metriä mun eellä, kun ei "huomaa" että en ookaan siinä vieressä. Mulle jää vaihtoehdoiksi joko seurata tai jäädä yksin pyörimään.

joo, toi on toienn, kirmaa metrien päässä edellä ja minä seuraan kun koiranpentu. kerran vaihdoin pokkana suuntaa, mut ei se muuta ku soitti et mis oot. sanoin et koitin kauan kestää et huomaat et en oo siinä ni sano et jaa, no kauan kesti?!
no niin kauan et tajusin että et kunnioita mua yhtään.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ja se riitahan tuli sitten todellakin kotona, en mä muiden laseja pirstaleiks paiskois tai ees riitelis muiden eessä...

:laugh:

Joo, tiedän tunteen, mun mies on vähän samanlainen. Ei se mua huomioi oikeastaan koskaan julkisesti, eikä kyllä juurikaan kotonakaan. Kaipaisin sitä kyllä kovasti. :(

joo, toi on toienn, kirmaa metrien päässä edellä ja minä seuraan kun koiranpentu. kerran vaihdoin pokkana suuntaa, mut ei se muuta ku soitti et mis oot. sanoin et koitin kauan kestää et huomaat et en oo siinä ni sano et jaa, no kauan kesti?!

No huhhuh. Kiva juntti sulla miehenä. Ei vissiin tajunnut edes tuosta sun kommentistas yhtään mitään?

Vissiin Reino-tossullakin on korkeempi äo kuin sun miehelläs.

Siis NIIN sama tunne kun mulla, vieläpä samalla sanalla! Mustakin tuntuu että mies käyttäytyy suunnilleen kun ulkoiluttais koiranpentuaan.

Meillä on kans vähän sama tilanne, mutta eipä juuri kotanakaan huomaa mua... Ottaa kyllä aina toisinaan päähän niin perskuleesti... Joskus mä oon ohimennen silitelly, suukottanut yms... Mutta vastaukseksi murahdus ja vetäytyminen....

Mutta kun toi on muuten niin rakastettava tapaus... :heart:
Etten tuon takia jätä tuota.

Siis NIIN sama tunne kun mulla, vieläpä samalla sanalla! Mustakin tuntuu että mies käyttäytyy suunnilleen kun ulkoiluttais koiranpentuaan.

Niin ja minäkin oon kerran tehny tuon että en vaan seurannu. Mies jatko tyynesti matkaa kahvilaan asti jonne oltiin menossa ja jopa tilas kahvin kun odotteli mihin mahdoin jäädä.

Tee toiselle niinkuin haluaisit itsellesi tehtävän... Jotkut ei vaan "tajua" että se mitä toinen tekee sinulle, on juuri sitä mitä hän haluaisi sinun tekevän ja toisin päin.

Entäs jos kysyt mieheltäsi että mitä hän ajattelisi jos sinä et enää kosketteleisi, suutelisi jne? Vaivaisiko se häntä?

Anteeksi että kommentoin, koska minun mieheni kuuluu noihin huomioon ottaviin, ohimennen suukon antaviin jne. Välillä on toki niitä päiviä/viikkoja jolloin tuntuu että hyväily on meilläkin vähentynyt, mutta se kai on normaalia, ei aina kerkeä/jaksa.

Alkuperäinen kirjoittaja noo-h:

minä kuule hivelen ja halailen, kyselen mitä miettii ja mikä meininki, enkä saa mitää takasin.
tästä on keskusteltu ja mies tietää että mua ärsyttää ,mutta hän ei kuulema osaa huomioida mua.
sanoin et opettele, aika alkaa nyt.
Osuvasti ja hyvin sanottu!

Meillä on ehkä se, että miehen mielestä vaikka just kylässä ollessa ei ole mielekästä jutella mun kanssa tai oleilla mun kanssa, koska mun kanssa ehtii olla kotonakin ja kylässä on niitä muita ihmisiä, mielenkiintoisempia sillä hetkellä, joten mulle ei riitä huomiota.

Jos ollaan vaikka mulle täysin vieraiden ihmisten juhlissa, mies saattaa häipätä heti alkumetreille toisaalle jutteleen jonkun kaverinsa kanssa, ja minä jään tönöttämään samalla kun toiset vasta saapuneet vieraat ihmettelee että kukakohan toi on ja mitä se täällä tekee. Hieno esitellä itseään että hei, oon Pirjo, en tunne teitä enkä isäntäväkeä eikä he mua mutta mun mies ilmeisesti tuntee.

Yhteistyössä