Onko kellään muulla kiivasta miestä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Olen ihan miettinyt moista:)
meillä mies on tosi äkkiä kiivastuva ja välillä ihan turhistakin asioista,samoin sit leppyy todella nopeasti ja pyytää myös anteeksi.

Eilen oli taas yksi tälläinen tapaus kun pidin kutsut jonne tuli 7 naista,majoittauduimme olohuoneeseen ja mies suuttui tästä,oli kuvitellut että olemme keittiössä ja hän voi muutaman kutsuvieraan miehen kanssa jutustella ja katsella televisiota.
otti kauheet pultit ennen vieraiden tuloa ja huusi kurkkusuorana:(
No leppyi kyllä ja oli ihan kutsuillakin mukana:)
Välillä ottaa päähän tuommoinen...

Oliskos muilla vastaavia kokemuksia?

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
mun exä.

paitsi että tuossa tapauksessa olisin saanut huudot ja turpaani. ja ihan siitä syystä, että olisin kutsunut ystäviäni kylään

:( Ei meillä mitään väkivaltaa ole...

ei varmasti, en halunnut niin väittää. :hug:

vastasin vain kysymykseen, että tiedän ainakin yhden suht kiivaan...

Pinkille :hug:

Meilläkin mies tulistuu jkos on pahalla päällä jo valmiiksi niin aika herkästi,muttei ihan tuollaisesta ,se juoksee karkuun kun meille tulee paljon naisia kutsuille.

Mutta vähän samantyyppisesti saattaa suuttua,ennen enemmän kun nykyään.

Mä tykkään pitkävihaisemmista miehistä. Äkkipikaiset vaikuttaa jotenkin.... epäluotettavilta. Ei tiedä vaikka kiskaisis turpaan siinä samalla. No ehkä tää on joku mun mielikuva, joka jäi mun omasta väkivalt. isästä. Kiitos iskä tosi paljon!

pinki hei hei long time no see :)

joo mulla on just tommonen... se ei vaan pyydä aina anteekskaan. korvaa kuitenkin kaiken jonka hajottaa ilman eri pyyntöjä ja selvästi on parantanu kuitenkin tapojaan että ei enää joka hetkessä oo paiskomassa kamoja.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:
onko oinas?

Oinaat ovat rauhallisuuden perikuvia :xmas:

Minun tuntemat oinaat ei todellakaan, kaikki tuhannen itsepäisiä ja vaikeita ihmisiä. Ensin ollaan ihan ok ja hetkessä täys räyhy päällä. :)

hehheh, meijän ukko kans oinas. tyttömme tullut isäänsä, eli kans oinas ja sen kyllä huomaa.

Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:
onko oinas?

Oinaat ovat rauhallisuuden perikuvia :xmas:

Minun tuntemat oinaat ei todellakaan, kaikki tuhannen itsepäisiä ja vaikeita ihmisiä. Ensin ollaan ihan ok ja hetkessä täys räyhy päällä. :)

Osaan minäkin olla itsepäinen, mutta ei se minusta tee kiivasta suuttujaa. Ne ovat eri asioita.

Yhteistyössä