Onko kellään muulla huono itsetunto?Ei minusta ole töihinkään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kurjaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kurjaa

Vieras
Kuvittelen, että minusta ei ole mihinkään työhön, enkä tunne itseäni hyväksi äidiksikään. On hyvin vaikea keksiä itsestä mitään hyvää. Puolet elämästäni olen kärsinyt enemmän tai vähemmän masennuksesta, surumielisyydestä ja huumorintajuttomuudesta. En osaa oikein mitään hyvin. Loppuelämä pitäisi töitäkin tehdä, miten se onnistuu jos ei usko osaavansa mitään :(

juu tuttua. paitsi huumorintajua löytyy ja joskus myös teen sitä itsestänikin.

on vaikeaa olla kun tunnen olevani huono kaikessa. ihmisenä, äitinä, ystävänä, työntekijänä.. kropaltani, luonteeltani, menneisyydeltäni ja tulevaisuudeltani. usko itseen puuttuu kotonaan.

en tosin näytä tätä vaan esitän että kaikki on ok mm. ystäville. mies tietää totuuden. sanat jopa täällä palstalla satuttaa.

No joo, tuntuu etten ole hyvä missään työssä ja kai juuri siksi olen edelleenkin 30 vuotiaana tieedoton mitä tulevaisuudessa tekisin, en tunne olevani missään hommassa hyvä. Ja mulle tuottaa todella vaikeeta vastata kysymykseen missä olen hyvä? Enhän mä ole missään.

Yksi lisää...Sukkamustasen teksti on kuin mun näppikseltä. Paitsi että tunnen olevani jo niin surkea, ihmisarvoton että ovesta en halua enää mennä edes ulos. Piiloudun maailmaa kotiin siis neljän seinän sisälle - hirvittää jo itteäkin mitä mulle on tapahtumassa mutta olo vaan on kamala, mikään ei kiinnosta, pelottaa työharjoittelu koska en osaa mitään, jätän vaan huono kuvan...en jaksa!

Mun itsetunto hiipui vähitellen lasten syntymän jälkeen. Jonkinlaista masennusta kaiketi tai sitten johtuu niin monista huonosti nukutuista öistä. Ennen lapsia olen ollut ihan menestyvä työelämässä. Nykyään en ehdi, en ole motivoitunut, enkä osaa, enkä uskalla. Mitenkähän tästä tokenisi. Joo, äitinäkään en ole kaksinen.

Yhteistyössä