M
minä
Vieras
Eli mitään kivoja itse keksittyjä yksityiskohtia?
Meillä ei mitään,mutta tutuilla on jalkalistoina sellaista kivaa köyttä
Meillä ei mitään,mutta tutuilla on jalkalistoina sellaista kivaa köyttä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Eli mitään kivoja itse keksittyjä yksityiskohtia?
Meillä ei mitään,mutta tutuilla on jalkalistoina sellaista kivaa köyttä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:Ei oo kylläkään yksityiskohta eikä edes itse keksitty, mutta erikoista se on.
Eli meidän talo on yksikerroksinen talo, jossa on parveke.
Alkuperäinen kirjoittaja yks vaan:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Eli mitään kivoja itse keksittyjä yksityiskohtia?
Meillä ei mitään,mutta tutuilla on jalkalistoina sellaista kivaa köyttä![]()
Eikö ne köydet kerää kamalasti pölyä?
Niin mikä tässä oli sitä erikoista?Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:meillä katettu terassi jossa voi grillata ja juoda kahvia, meinasin ens kesäksi ostaa tohon terassille sellaset rottinkikalusteet kun tohon ei sada edes vettä niin pysyvät kuivina
Alkuperäinen kirjoittaja triplamama:meillä on flyygeli, en tunne muita joilla olisi. flyygelin lisäksi meillä on piano, trumpetti, tinapilli, nokkahuilu ja 3 kitaraa (yks sähkö). kaikki soittimet käytössä.
Alkuperäinen kirjoittaja Nani:Meillä on olkkarin ja keittiön välillä takka, jossa on luukut kumpaankin huoneeseen. Näkyy siis tuli kummallekin puolelle.
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:Ei oo kylläkään yksityiskohta eikä edes itse keksitty, mutta erikoista se on.
Eli meidän talo on yksikerroksinen talo, jossa on parveke.