H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja välikausihaalari:Mie sanon aina mun lapsille kun valittavat ettei oo mitään tekemistä et silloin kun ei oo tekemistä niin pitää olla vaaviettäkää ei mitään tekemistä aikaa on mun ehdotus
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:yöretkelle telttailemaan? Jonnekin missä voi tehdä nuotion tms?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:yöretkelle telttailemaan? Jonnekin missä voi tehdä nuotion tms?
Tuo olis lasten mielestä varmaan superhauskaa. Yhden yön takia ei kuitenkaan viitsi kallista telttaa ostaa, opiskelija kun olen.
Ennemmin lähdetään sitten sinne korkeasaareen ja maksetaan matkasta saman verran mitä teltta maksaa
Alkuperäinen kirjoittaja happihyppy:http://www.kuinoma.fi/ulkoilu/teltat-ja-majoitustarvikkeet
Ootteko tutustuneet kuinoma-vuokraukseen?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:En voi kahden uimataidottoman kanssa lähteä yksinäni uimaankaan mihinkään
Korkeasaari olisi kiva, mutta sen verran kaukana, että tulisi aivan liian kalliiksi.. se on meille lähin eläinpuisto
Puistot eväillä jo koettu, jotain erinlaista haluttais tehdä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:yöretkelle telttailemaan? Jonnekin missä voi tehdä nuotion tms?
Tuo olis lasten mielestä varmaan superhauskaa. Yhden yön takia ei kuitenkaan viitsi kallista telttaa ostaa, opiskelija kun olen.
Ennemmin lähdetään sitten sinne korkeasaareen ja maksetaan matkasta saman verran mitä teltta maksaa
Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:Järjästäkää pirskeet..ostatte kaikki herkut ja pyydät lasten kaverit kylää