Lomaa vielä muutama päivä lasten kanssa jäljellä, enkä oikeesti keksi meille mitään tekemistä :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmittaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No missä päin te asutte? Meette retkelle ja otatte eväät mukaan. Johonkin toiseen leikkipuistoon kuin tavallisesti.

Mä oon ajatellut noiden omieni kanssa käydä vielä Korkeasaaressa, rantsussa, lähteä saaristoveneellä käymään Espoon saarissa. Tehdä isot eväät ja mennä johonkin vieraaseen leikkipuistoon pitkäksi aikaa. Mut nyt on lojuttu muutama päivä vaan kotona, kun ollaan oltu 2 viikkoa reissussa.

Onko pakko tehdä jotain? Olisko teille erikoista vaan olla yhdessä, lukea, kattoa leffaa, leipoa? Tai käydä yhdessä leikkipuistossa, uimahallissa, jossain paikkakuntanne nähtävyydessä, pururadalla (kippo mukaan jos mustikoita löydätte)

En voi kahden uimataidottoman kanssa lähteä yksinäni uimaankaan mihinkään :(

Korkeasaari olisi kiva, mutta sen verran kaukana, että tulisi aivan liian kalliiksi.. se on meille lähin eläinpuisto

Puistot eväillä jo koettu, jotain erinlaista haluttais tehdä :D

Alkuperäinen kirjoittaja välikausihaalari:
Mie sanon aina mun lapsille kun valittavat ettei oo mitään tekemistä et silloin kun ei oo tekemistä niin pitää olla vaa :D viettäkää ei mitään tekemistä aikaa on mun ehdotus :D

me ollaan tehty tuota jo melkein koko loma, mitään superhyper erikoista ei olla tehty ja olishan se jotain kiva tehdä lomalla :/

Retkeilyä minäkin ehdottaisin.. Ja jos maaseudun lähettyvillä asutte niin metsään tietysti. Sanomattakin selvää että marjakipot ja sienivasut mukaan... Jos ei tuo käy niin entäs askartelu esim. kangasvärit kaupasta ja kaikille omat t-paidat taiteilette?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
yöretkelle telttailemaan? Jonnekin missä voi tehdä nuotion tms?

Tuo olis lasten mielestä varmaan superhauskaa. Yhden yön takia ei kuitenkaan viitsi kallista telttaa ostaa, opiskelija kun olen.
Ennemmin lähdetään sitten sinne korkeasaareen ja maksetaan matkasta saman verran mitä teltta maksaa

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Tuo olis lasten mielestä varmaan superhauskaa. Yhden yön takia ei kuitenkaan viitsi kallista telttaa ostaa, opiskelija kun olen.
Ennemmin lähdetään sitten sinne korkeasaareen ja maksetaan matkasta saman verran mitä teltta maksaa

jostain vois varmaan lainata tai vuokrata?

En voi kahden uimataidottoman kanssa lähteä yksinäni uimaankaan mihinkään :(

Korkeasaari olisi kiva, mutta sen verran kaukana, että tulisi aivan liian kalliiksi.. se on meille lähin eläinpuisto

Puistot eväillä jo koettu, jotain erinlaista haluttais tehdä :D

Ihan varmasti voit lähteä kahden uimataidottoman kanssa yksin uimaan. Lapsille kellukkeet ja itse veteen mukaan, säännöksi se, että veteen ei mennä napaa syvemmälle.

Minä olen ollut yksin rannalla kolmen lapsen kanssa, joista yksi osasi uida, mutta jota piti silti seurata ja kahden uimataidottoman kanssa.

Rannalla voi myös rakentaa hiekkalinnoja, yrittää kalastaa kaloja ämpäriin, joko ämpärillä tai haavilla, ottaa neppiskisat neppisautoilla, pelata palloa.

Löytyisikö lähempää vaikka jotain kotieläinpuistoa sitten?

Mene koti- ja naapurikuntiesi nettisivuille ja katsot löytyisikö sieltä jotain tekemistä.

parin lapsen kanssa mahtuu pieneenkin telttaan, noita ns. festaritelttoja saa kyllä pienelläkin rahalla ihan muutamalla kympillä. Varsinkin nyt kun sesonki on lopussa. Meillä itellä on teltta pihassa koko ajan. Enkä maksanut teltasta ja kahdesta makuupussista kuin 50 euroa.

Tästä esim. teltta 20:llä eurolla. Ehkä jossain teidän lähellä olisi kauppa jossa voisit käydä ostoksilla.

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=1444&productId=470962&shopId=10006&findPath=true&compartmentId=10049&categoryId=34671&catalogId=1444&ddkey=ProductDisplay

Yhteistyössä