Onko kellään mennyt lapsivedet esim kaupassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mie näin unta pitkään esikoisen aikaan että mulla menee varppina lapsvedet lakituksessa, mutta kerkesimpäs synnyttää pari päivää ennen lakitusta, en sitten menny lakkia koululle hakemaan, juhlissa pyörähin kumminkii kun sain gyneltä luvan, juhlien jälkeen takasi sairaalalle.

Ohi aiheen mut enivei

kai se hautausmaakin on julkinen paikka :D eli hautausmaalla kävellessä meni, satoi vettä aivan kaatamalla, joten eipä mitenkään kiinnittänyt kenenkään huomiota, pimeääkin oli :D mutta enpä usko, että tuossa on mitään noloa, varmasti saa ihmisiltä pikaisesti apua =)

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Olin katsomassa tuttavaa sairaalassa ja sinne käytävälle lorahti. Laskettu aika ei ollut lähellä edes,hoitajat ja lääkärit yhdessä nuuhkivat housuja että oliko kusta vai vettä :D

:x Voi ei!

Arvaa hävettikö kun ne halus mun housut ja siinä kilvan haistelivat:ashamed:
Eihän ne enään päästäneet mua sieltä ulos edes kotiin hakemaan vaatteita. Eikä kävelemään itse viereiselle naistenklinikalle vaan pakottivat makaamaan paareissa. Se oli noloa.

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Olin katsomassa tuttavaa sairaalassa ja sinne käytävälle lorahti. Laskettu aika ei ollut lähellä edes,hoitajat ja lääkärit yhdessä nuuhkivat housuja että oliko kusta vai vettä :D

:x Voi ei!

Arvaa hävettikö kun ne halus mun housut ja siinä kilvan haistelivat:ashamed:
Eihän ne enään päästäneet mua sieltä ulos edes kotiin hakemaan vaatteita. Eikä kävelemään itse viereiselle naistenklinikalle vaan pakottivat makaamaan paareissa. Se oli noloa.

Noh, ehkä sen kestää. Mut jos oliski lirahtan ni se olis ollu kyllä über noloo :)

Onko kellään menny veet sänkyyn tai sohvalle?

Mä oon oikeesti miettiny (joo tyhmää) että mitä ihmiset tekee sängylle johon lapsiveet on tullu?
Heittääkö ne sen pois vai käyttää...?

mulla meni just olin menossa nukkuun ja sain itelleni ähkittyä hyvän asennon ni kuului vaan sellainen napsahdus ja sit sitä maattiinkin jo sellasessa lätäkössä että oksat pois...me ainakiin nakattiin roskiin ja ostettiin uus koska petari vaikka olikin paksu oli aivan läpeesä maärkä ja talvi aika ni ei ois kuivanna millään...joo ja en muuten osannut odottaa vesien menoa lainkaan kun muitten aikana jouduttu puhkaiseenn

Alkuperäinen kirjoittaja Miten:
Onko kellään menny veet sänkyyn tai sohvalle?

Mä oon oikeesti miettiny (joo tyhmää) että mitä ihmiset tekee sängylle johon lapsiveet on tullu?
Heittääkö ne sen pois vai käyttää...?

Jep, tosi veemäisen päivän jälkeen käytiin nukkumaan ja muistan vieläkin kuin hyvälle tuntu päästä maata... Sit tuli yksi suppari ja poks, eka luulin että koko vauva tulee jo, isäntä lähti mun kassin kanssa autoon (meinas siis lähteä synnärille kassin kanssa, kun rehveli pelästy niin totaalisesti). Join teetä vielä ja sitten lähettiin. (3 lapsi)
Meillä on iso ja paksu petari, jonka äiti oli tunkenut jätti-isoon pesutuvan koneeseen sillä aikaa kun olin synnärillä.

Esikoisesta tuli vedet sänkyyn, onneksi mulla oli jatkuvasti kuuma ja peitto aina jalkojen välissä niin patjalle ei mennyt pisaraakaan..
Kolmannesta mulla oli tunne että synnytys alkaa vesien menolla ja varauduin laittamalla sänkyyn pari ylimääräistä täkkiä sijauspatjan päälle. Ja sinne lorahti :D

mulla lirahti eka vähän sänkyyn ja heräsin siihen. herätin mieheni että lähdetääs synnyttämään johon hän sanoi: se oli limatulppa, 2viikkoa vielä menee. vettä lorahti sit oikein kunnolla ja heitin pyyhkeitä patjalle. autossa vielä tuli vettä niin että vaatteet märkänä kävelin autolta sairaalaan. siellä mut ultrattiin ja samalla vettä valui ja valui.

Yhteistyössä