V
vieras
Vieras
tai muualla julkisella paikalla..oon jostain syystä kehittänyt itelleni ongelman tosta,pelottaa et mitäs jos ne menee jossain kaupan kassalla..aika noloa ois.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Mulla ne lensi kätilön päälle... Että aika julkisella paikalla meni...
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Olin katsomassa tuttavaa sairaalassa ja sinne käytävälle lorahti. Laskettu aika ei ollut lähellä edes,hoitajat ja lääkärit yhdessä nuuhkivat housuja että oliko kusta vai vettä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Olin katsomassa tuttavaa sairaalassa ja sinne käytävälle lorahti. Laskettu aika ei ollut lähellä edes,hoitajat ja lääkärit yhdessä nuuhkivat housuja että oliko kusta vai vettä![]()
:x Voi ei!
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Olin katsomassa tuttavaa sairaalassa ja sinne käytävälle lorahti. Laskettu aika ei ollut lähellä edes,hoitajat ja lääkärit yhdessä nuuhkivat housuja että oliko kusta vai vettä![]()
:x Voi ei!
Arvaa hävettikö kun ne halus mun housut ja siinä kilvan haistelivat:ashamed:
Eihän ne enään päästäneet mua sieltä ulos edes kotiin hakemaan vaatteita. Eikä kävelemään itse viereiselle naistenklinikalle vaan pakottivat makaamaan paareissa. Se oli noloa.
Alkuperäinen kirjoittaja Miten:Onko kellään menny veet sänkyyn tai sohvalle?
Mä oon oikeesti miettiny (joo tyhmää) että mitä ihmiset tekee sängylle johon lapsiveet on tullu?
Heittääkö ne sen pois vai käyttää...?