Onko kellään kuparikierukkaa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vm82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle laitettiin kuparikierukka vajaa vuosi sitten jälkitarkastuksen yhteydessä ja sen sai ilmaiseksi. Viikko asettamisen jälkeen oli pientä vuotoa ja muutama kuukausi kierukka tuntui satunnaisesti. Nyt ei enää tunnu ja vuodot ovat vähentyneet normaaleiksi. Aluksi vuotoa tuli reippaasti enemmän kuin mihin olin tottunut ja harkitsin jo sen poistamista, mutta nyt en enää luovu, on niin helppo verrattuna esim. pillereihin. Kuukautiskipujakaan ei ole niin kuin ei ollut ennenkään. Olen tosi tyytyväinen =)

Heips. Eilen laitoin kuparikierukan kun hormonikierukka ei sovi. En tiedä kumpi on kalliimpi, tää kuparikierukka laitettiin yks. gynekologilla ja koko reissun hinta oli reilu 100 euroo ( sis. toimistomaksun, lääkärikulut + kierukan). Nyt on ollut laitosta asti sellasta menkkakipua alavatsalla, mutta Burana auttaa. Saa nähdä sitten miten "lorisee" kun oikeat menkat alkavat...

:wave: mulla on .sain sen tammikuussa ja maksoi yksityisellä 35 euroa.olen tyytyväinen vaikkakin menkat on aika runsaat 3,5 viikon välein mutta hormoniton ja huomaamaton ehkäisy tässä vauvojen välissä...alussa muutaman viikon supisteli mutta kohtuni on pieni eli siitävaivat ja en ole "synnyttänyt" eli ei kuulemma edes"tipahda".minut siis keisarinleikattiin silloin 2001...

Yhteistyössä