?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:Mulla 245/125 kahdet lääkkeet,paineet ei laske.Päässä raskas olo,pallot vilkkuu silmissä,muuten ei oireita.Tappopaineet sanoi lääkäri.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:mulla arvot 150/102....kamala huimaus ja päässä tuntuu kamala paine...... lääkäri epäili verenpaineen olevan syynä
Alkuperäinen kirjoittaja Lynx:Alkuperäinen kirjoittaja ap:mulla arvot 150/102....kamala huimaus ja päässä tuntuu kamala paine...... lääkäri epäili verenpaineen olevan syynä
Mulla just noi oireet ja keskimäärin noilla paineilla eli 140-150/95-100.
Kuukauden kokeiluna beetasalpaaja joka vei pulssin niin alhaiseksi, että lopetettiin kun paineet laskivat vain hitusen. Nyt ilman lääkkeitä ja seuraillaan puolisen vuotta taasen.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Lynx:Alkuperäinen kirjoittaja ap:mulla arvot 150/102....kamala huimaus ja päässä tuntuu kamala paine...... lääkäri epäili verenpaineen olevan syynä
Mulla just noi oireet ja keskimäärin noilla paineilla eli 140-150/95-100.
Kuukauden kokeiluna beetasalpaaja joka vei pulssin niin alhaiseksi, että lopetettiin kun paineet laskivat vain hitusen. Nyt ilman lääkkeitä ja seuraillaan puolisen vuotta taasen.
oliko sulla oireet ihan koko ajan? vai oliko aamusta iltaan? Mulla kestänyt tätä jo 2 viikkoa. Hallitsee ihan täysin koko elämää ja saikulla olen
Koitas Candesartaania? Se laskee vähän liiankin tehokkaasti.Mitkä lääkkeet sulla on?
Mulla samankaltainen tilanne, paineet n. 180/118, tuplalääkkeet, toinen beta-salpaaja. Eikä paineet laske.
Mulla päänsänkyä, väsymystä, kun paineet oikein korkealla tunnen sen itsekin, esim. käsissä kiristää ja huimaa.
Päänsärky + tasapaino-ongelmat. Tuli aivan puskista, että verenpaineet taivaissa.Millaisia oireita on aiheuttanut jos on tosi korkealla?
Kai lasket nyt natriumin määrän?Päänsärky + tasapaino-ongelmat. Tuli aivan puskista, että verenpaineet taivaissa.
Lääkkeillä se tehdään. Katso jos ne arvot on koholla kun haet ajokorttia varten todistusta, lähtee aakkosia ajokortit jos et suostu lääkkeeseen.Tärkeää huomata, ettei lääkitse pääsärkyä pois, vaan hoidattaa verenpaineen, jos se johtuu siitä! Kehon kuuntelu tärkeää!