onko kellään korkeaa verenpainetta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *-*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla oli rytmihäiriöitä ja ainainen päänsärky. Lääkityksen aloituksen jälkeen katosi päänsäryt kokonaan. Raskaus ja imetysaikainen lääkitys piti rytmihäiriöitä ja loppuajasta paineetkin oli liian kovat. Mut imetyksen jälkeen saatu taas parempi lääkitys.

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Mulla 245/125 kahdet lääkkeet,paineet ei laske.Päässä raskas olo,pallot vilkkuu silmissä,muuten ei oireita.Tappopaineet sanoi lääkäri.

Mitkä lääkkeet sulla on?

Mulla samankaltainen tilanne, paineet n. 180/118, tuplalääkkeet, toinen beta-salpaaja. Eikä paineet laske.

Mulla päänsänkyä, väsymystä, kun paineet oikein korkealla tunnen sen itsekin, esim. käsissä kiristää ja huimaa.

mulla lähinnä tutkitaan tuota huimausta, paineen tuntua päässä ja pahoinvointia. Tää olo on 24 tuntia vuorokaudessa ja syytä ei tunnu löytyvän. Verenpaineen lääkäri mittasi ruutiininomaisesti...ei tiedetä johtuuko tää mun olo verenpaineesta vai mistä?????

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mulla arvot 150/102....kamala huimaus ja päässä tuntuu kamala paine...... lääkäri epäili verenpaineen olevan syynä

Mulla just noi oireet ja keskimäärin noilla paineilla eli 140-150/95-100.
Kuukauden kokeiluna beetasalpaaja joka vei pulssin niin alhaiseksi, että lopetettiin kun paineet laskivat vain hitusen. Nyt ilman lääkkeitä ja seuraillaan puolisen vuotta taasen.

Alkuperäinen kirjoittaja Lynx:
mulla arvot 150/102....kamala huimaus ja päässä tuntuu kamala paine...... lääkäri epäili verenpaineen olevan syynä

Kuukauden kokeiluna beetasalpaaja joka vei pulssin niin alhaiseksi, että lopetettiin kun paineet laskivat vain hitusen. Nyt ilman lääkkeitä ja seuraillaan puolisen vuotta taasen.

oliko sulla oireet ihan koko ajan? vai oliko aamusta iltaan? Mulla kestänyt tätä jo 2 viikkoa. Hallitsee ihan täysin koko elämää ja saikulla olen

Alkuperäinen kirjoittaja Lynx:

oliko sulla oireet ihan koko ajan? vai oliko aamusta iltaan? Mulla kestänyt tätä jo 2 viikkoa. Hallitsee ihan täysin koko elämää ja saikulla olen

Kyllä noi oireet koko ajan, välillä enemmän välillä vähemmän. Huomasin, että vielä mitä enemmän niitä mietin sitä enemmän oli. Koko asia meinasi hallita ns. elämää. Tuossa joulun aikaan kun oli paljon kaikkea muuta ja nyt ollut uusia työvirityksiä jne enkä ole "ehtinyt" kuuntelemaan itseäni on ihan selkeästi helpottanutkin oireet. Mutta kyllä toi paineen tunne päässä on oikeasti ahdistava tunne.
Mä sain täältä palstalta hyvän vinkin nimittäin magnesium. Olen nyt pari viikkoa ottanut Diasporal-magnesiumia ja ihan selkeästi huomaan että vaikutusta on ollut. Kannattaa kokeilla.

Oliko sulla pahaa huimausta? siis ihan koko aikaista vai sellaisia huimauskohtauksia? käveleminen ja kaikki tekee pahaa huimauksen takia ja helpointa olla vain makuuasennossa

Yhteistyössä