Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja satutar:Mulla on nyt vaan se tilanne et se on työtapaturma ja sopimus on tuonne 6.6 saakka
et saa nähdä mitä tulevan pitää, nyt ensin pitäis magneetikuvaan ja sit taas ortopedille ja sit mahdolliseen tähystykseen....
Työviikot loppuu kyllä ennen kun toi polvi on kunnossa...
Alkuperäinen kirjoittaja Heinekeeni:Alkuperäinen kirjoittaja satutar:Mulla on nyt vaan se tilanne et se on työtapaturma ja sopimus on tuonne 6.6 saakka
et saa nähdä mitä tulevan pitää, nyt ensin pitäis magneetikuvaan ja sit taas ortopedille ja sit mahdolliseen tähystykseen....
Työviikot loppuu kyllä ennen kun toi polvi on kunnossa...
Kai se riittää että työpaikan vakuutus on ollut voimassa tapaturman tapahtuessa.
Hyvä tietää kaikki tuo.Mulla 11 v sitten repesi kierukka. Liikunta on muuttunut, vain kevyet lajit käy. Polvi määrää, mitä voi ja ei voi tehdä. Kaikki alkoi oppilaan potkust!Minulla kierukkarepeämä yli 30v sitten. Kierukka poistettiin kokonaan. Siitähän tietysti seurasi myöhemmin nivelrikko, josta kärsin vuosia. Kortisonipiikit eivät auttaneet. Aina oli polvi turvoksissa. Eikö siihen aikaan liene ollut tähystysleikkauksia ,ja oliko kierukka niin pahasti vaurioitunut, että korjaaminen oli vaikeaa. En muista mitä lekuri sanoi kun on niin pitkä aika.
Kunpa olisi silloin ymmärtänyt. Jalka on aiheuttanut minulle monia ongelmia elämän varrella mm. pahan rasitusvamman jalkaan, että keppien kanssa kävelin 2kk.
Sitten jalka meni siihen kuntoon, että käveleminen oli vaikeaa ja tuskallista. Silti suren ja itken, että menin keinoniveleikkaukseen. Nyt jos tietäisin ne kokemukset ,ja mitä tuntemuksia ne ovat tuoneet jälkeenpäin, pohjatonta masennusta, pelkoa jne. en ikinä olisi mennyt operaatioon. Yritin paljon etsiä tietoa netistä, mutta en näköjään osunut oikeille sivuille. Vastustin mielessäni leikkausta itse viimeiseen asti. mutta se tapahtui.
Mieluummin olisin kävellyt omalla huonolla nivelelläni vaikka keppien kanssa. Esim. nyt saa lopun elämää pelätä infektoitumista, vaikka kuinka pidät hampaat ja muut tulehdukset kurissa, mutta kun ei ikinä voi olla varma. En ollut tietoinen tästä infektoitumisen vaarassa ennenkuin jälkeenpäin luin artikkeleita. Sydän melkein pysähtyi kun luin joidenkin lääkärien artikkelin netistä, että pahimmassa tapauksessa jalka joudutaan amputoimaan. Kirjoitin tämän siksi, että kannattaa tentata lääkäreitä, lukea alan kirjallisuutta, artikkeleita. Kysellä vaikka turuilta ja toreilta ennenkuin tekee päätöksen leikkaukseen menosta, elle ole ihan pakko.