Onko kellään kokemusta Perhoset verkkokaupasta ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haluaisi tilata
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haluaisi tilata

Vieras
Onko kellään kokemusta
Perhoset verkkokaupasta ?

Kotitestit: ovulaatiotestit, raskaustestit | Perhoset Oy

Tekisi mieli tilata, mut haluaisin ensin kuulla et onko ihmiset saanu sieltä tilaamansa tuotteet ilman ongelmia.

Miksi sinä olet noin säikky kun tuotteetkaan eivät ole tuon kalliimpia? Kukaan ei varmaan pystyisi rikastumaan ovistikkutilausten avulla, huijarit haluavat saada isommat rahat.

[QUOTE="höh";26943896]Miksi sinä olet noin säikky kun tuotteetkaan eivät ole tuon kalliimpia? Kukaan ei varmaan pystyisi rikastumaan ovistikkutilausten avulla, huijarit haluavat saada isommat rahat.[/QUOTE]

No ei huvita kyllä hävitä pieniäkään summia rahaa. Varsinkaan kun pienellä vaivalla (esim. kysymällä täältä kokemuksia) voi sen estää. En kyllä silti miellä itseäni erityisen säikyksi.....

[QUOTE="höh";26943923]http://www.kauppalehti.fi/yritykset/yritys/perhoset+oy/24833103

Tilaa kaupparekisteristä selvitys, jos epäilet.[/QUOTE]

Jep jep.. että tilaisin maksullisen selvityksen? Ehken nyt kuitenkaan..

Kokemuksia kysyin. Olisiko kellään?

Onko kellään kokemusta
Perhoset verkkokaupasta ?

Kotitestit: ovulaatiotestit, raskaustestit | Perhoset Oy

Tekisi mieli tilata, mut haluaisin ensin kuulla et onko ihmiset saanu sieltä tilaamansa tuotteet ilman ongelmia.

Olen tilannut jo kahdesti ja molemmilla kerroilla sain testit kahden päivän päästä, kun illalla olen tehnyt tilauksen. Tilasin ensin vain pienen tilauksen kokeeksi ja sitten isomman erän, kun se meni hyvin. Tulivat kirjekuoressa kotiin saakka postin seassa. Selkeimmät ohjeet mitä olen näissä nähnyt! Uskaltaa siis tilata :)

Yhteistyössä