meillä nämä uutuudet tullu käyttöön ja nyt vkon käytön jälkeen tyytyväinen olen

ehdottomasti parhaimmat tähän asti, mitä ollut.meillä oli z-line twin riderit, mutta sisaristuinta ei saanut makuuasentoon joten en voinut käyttää isommalla/pienemmällä nukkumistarkoitukseen.
näissä saa molemmat säädettyä makuuasentoon ja mikä parasta, vauva voi olla kasvot työntäjään päin!!etupyörät on ketterät ja koko ratas on kevyt nostaa vaikka yhdellä kädellä (olen itse 154cm nainen joten minulle suuri saavutus

) silti vaikka on kevyet nostaa niin nämä on mielestäni vankat!ei tunnu kippaavan bussissa.vöitä saa säädettyä lapsille hyvin.paksussa lumessa on hankala työntää vaikka etupyörät lukitaan mutta minulle ei ole osunut yhtiäkään vaunuja joita en joutuisi vetämään lumihangessa!jos lumi on ns tampattu tasaiseksi, kulkee vaunut hyvin eteenpäin, irtohangessa joutuu tekemään töitä enemmän.tavarakori on MAHTAVA!!meillä ei ole autoa joten iso tavarakori täytyy olla!
mielestäni nämä ovat siis britaxin b-dualejen halvempi versio, tosin alaistuimessa ei ole niin monia käyttömahdollisuuksia, se joko on tai ei ole.mutta meillä käytössä 2v 5kk ja 7kk tytöillä erittäin hyvät.näitä ei tosin enää valmisteta ja lauran lastentarvikkeesta niitä ei enää saa, mutta käytettyinä varmasti löytyy
niin ja mainitsemisen arvoista vielä, sisaristuimessa on oma kuomu joka myös suurta plussaa