Onko kellään kokemusta liikkeestä MetsästysVille...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kaisa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On ja kannattaa pysyä kaukana tuosta internet kaupasta.
Toimitukset ei vaan toimi ja itse odotellu 3 kk tavaraa joka on aina ensi viikolla lähdössä kun kyselee.....
Vastaukset sieltä myös kestää ja tulee 1-2vk viiveellä s-posteihin...

En suosittele! Itse menin muualle ostoksille ja homma hoituu.
Edelleen odottelen viime vuonna tilattua tavaraa....kiikaritähtäitä joka on alle 500e kun eivät noitä kalliita edes toimita enää kuulemma kysynnän vähyyden vuoksi. On kysynnän vähyys kyllä aikalailla itseaiheutetua. Surkein metsästyskauppa koko www mailmassa. Ulkomaillakin www asiakaspalvelu on ihan toista kuin metsästysvillellä.

Ex-asiaks Metsästysvilleen

hyvin tuli kiikari seuraavalle päivälle kun verkkokaupasta tilasin tosin ei seurantakoodia postiin ja vielä erittäin edulliseen hintaan kilpailijoihin verrattuna HYVIN MENI

On ja kannattaa pysyä kaukana tuosta internet kaupasta.
Toimitukset ei vaan toimi ja itse odotellu 3 kk tavaraa joka on aina ensi viikolla lähdössä kun kyselee.....
Vastaukset sieltä myös kestää ja tulee 1-2vk viiveellä s-posteihin...

En suosittele! Itse menin muualle ostoksille ja homma hoituu.
Edelleen odottelen viime vuonna tilattua tavaraa....kiikaritähtäitä joka on alle 500e kun eivät noitä kalliita edes toimita enää kuulemma kysynnän vähyyden vuoksi. On kysynnän vähyys kyllä aikalailla itseaiheutetua. Surkein metsästyskauppa koko www mailmassa. Ulkomaillakin www asiakaspalvelu on ihan toista kuin metsästysvillellä.

Ex-asiaks Metsästysvilleen

Yhteistyössä