Onko kellään h&m postimyynnissä myytäviä college(?) housuja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kumpi kampi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kumpi kampi

Vieras
siis noi jotka maksaa 19,90?... lahkeensuissa säätönyörit. Jotain trikoota kai. Mustat,harmaat ja korallit. Kun mietin kokoa. Onko M reilu? Itsellä odotus aluillaan ja olen enemmän 36/38 kokoa.... mietin kumpi parempi s vai m. kun joskus hm vaatteet reiluja/niukkoja. heittelee kamalasti toi mitoitus :( on niin kurjaa palautella ja vaihdella sitten..

Riippuu siitäkin kuinka pitkä oot. Aika reilu on toi M. Mä oon normisti enemmänkin kokoa 40/42 ja housut mahtuu päälle vieläkin vaikka maha on jo aika muhkea.

Alkuperäinen kirjoittaja M-kokoa:
Riippuu siitäkin kuinka pitkä oot. Aika reilu on toi M. Mä oon normisti enemmänkin kokoa 40/42 ja housut mahtuu päälle vieläkin vaikka maha on jo aika muhkea.

oi kiitos sinulle paljon :) mulla raskaus aluillaan, taidan siis ens alkuun noi ottaa

En ole varma onko ihan samat kuin mitä ostin liikkeestä loppuvuodesta, mutta ainakin näyttää samalta.

Mä ostin M-kokoa, mutta ehdottomasti ois pitänyt ottaa L sillä ne ainakin oli tosi niukkaa kokoa :/ Ja itse myös 36/38 kokoa normisti (silloin vielä).

Eli suosittelen joko M tai L - tosin mä olin jo loppupuolella odotusta kun ne ostin.

kivaa, niillä housuilla toimituskin vasta huhtikuun lopulla. kiva odottaa sinne asti ja jos ei sopivat niin sitten vaihtoon ja odottelemaan. voih,kun noillakin saisi ihan tarkat mitat jokaisesta vaatteesta erikseen :D

Yhteistyössä