Onko kellään alkanut synnytys näin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aapee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aapee

Vieras
Mulla tän illan vihlonu pyllyä jotenki aina välillä :/
Lisäksi limaa tullu ja maha ollu myös sekaisin. mutta eikös se maha voi olla useamman päivän löysällä ennen synnytystä`? vai kuin pian teillä on alkanu synnytys kun maha eka menny kuralle? oon viikolla 39+1

Mun poika syntyi tiistaina ja mulla oli seaikasempi viikonloppu "oksennustauti". Oksensin kaiken mitä suuhun laitoin. Sit se meni vissiin ohi siin su-ma. Maanantai illal oli selässä jomotusta ja yöllä ku menin yrjöö meni lapsivedet :D

Mun supistukset tuntui selässä ja pepussa. Ne alkoi sellaisina aaltoina just alaselästä, ja tuntui sitten vasta n. tunti ennen ponnistusta koko keskikropassa masua myöten. Kai se on yksilöllistä kaikilla. Onnea ja voimia matkaan, jos se on tämän yön urakka!!! :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Airatar:
Mun supistukset tuntui selässä ja pepussa. Ne alkoi sellaisina aaltoina just alaselästä, ja tuntui sitten vasta n. tunti ennen ponnistusta koko keskikropassa masua myöten. Kai se on yksilöllistä kaikilla. Onnea ja voimia matkaan, jos se on tämän yön urakka!!! :heart:

Kiitoksia kovasti =) <3

Mulla alko menkkamaisilla kivuilla, jomotteli ala selkää. Istuin lattialla ja katottiin miehen kanssa elokuvaa sillon. Mentiin puolen yön huitteissa sillon nukkuu ja tunnin ravasin vessassa ja yhen aikoihin sit alko tapahtuu. Limatulppa irtos ja sit heti perään meni lapsivedet ja sitä kyllä jumalaton määrä, luulin ensin pissin housuuni :D . Sit alko kauhee vapina ja iski päähän et ne oli laopsivedet ja synnytys käynnistyy. Sit menin herättää miehen, sanoin et herää, mulla meni lapsivedet. Soitin sairaalaan ja käski tulla mielellään heti sinne. 18h30min myöhemmin oli tytär rinnalla, maaliskuussa 22. päivä :heart:

Yhteistyössä