A ansku Jäsen 27.04.2004 477 0 16 28.05.2007 #1 vai ovatko vaan ihan oma vaate mmerkki niikuin tutta tai vastaava :ashamed:
Huithapeli Aktiivinen jäsen 27.04.2005 1 322 1 36 28.05.2007 #2 Eiks se oo Kapp Ahlin oma merkki...Minusta ihan edullisa vaatteita.