N
NeNNa
Vieras
Kertokaa ihmiset kokemuksia kantoliinasta, onko hyvä olla? Olen miettinyt sellaisen hankkimista, esikoinen tulossa. Mikä kantoliina ois hyvä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja laahkana:Meillä on rintareppu (sopii vuoden ikäiseksi saakka) ja on tosi kovassa käytössä tuolle vauvalle, joka ei viihdy selällään tai vaunuissa ollenkaan. Kaikki vauvat eivät noissa kyllä viihdy.
Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja laahkana:Meillä on rintareppu (sopii vuoden ikäiseksi saakka) ja on tosi kovassa käytössä tuolle vauvalle, joka ei viihdy selällään tai vaunuissa ollenkaan. Kaikki vauvat eivät noissa kyllä viihdy.
kukaan oikeasti lapsestaan välittävä ei noita rintaroikottimia käytä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja laahkana:Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja laahkana:Meillä on rintareppu (sopii vuoden ikäiseksi saakka) ja on tosi kovassa käytössä tuolle vauvalle, joka ei viihdy selällään tai vaunuissa ollenkaan. Kaikki vauvat eivät noissa kyllä viihdy.
Ja mitähän mun pitäis tehdä? Antaa lapsen huutaa mahavaivojaan selällään sillä aikaa kun menen esim. kuselle tai pistän tiskit koneeseen? Pystyssä se ei huuda eikä kipuile näkyvästi, mutta selällään koko ajan.
Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja laahkana:Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja laahkana:Meillä on rintareppu (sopii vuoden ikäiseksi saakka) ja on tosi kovassa käytössä tuolle vauvalle, joka ei viihdy selällään tai vaunuissa ollenkaan. Kaikki vauvat eivät noissa kyllä viihdy.
Ja mitähän mun pitäis tehdä? Antaa lapsen huutaa mahavaivojaan selällään sillä aikaa kun menen esim. kuselle tai pistän tiskit koneeseen? Pystyssä se ei huuda eikä kipuile näkyvästi, mutta selällään koko ajan.
hommaat kantorepun tai liinan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja laahkana:Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja laahkana:Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja laahkana:Meillä on rintareppu (sopii vuoden ikäiseksi saakka) ja on tosi kovassa käytössä tuolle vauvalle, joka ei viihdy selällään tai vaunuissa ollenkaan. Kaikki vauvat eivät noissa kyllä viihdy.
Ja mitenkähän kantoreppu eroaa rintarepusta?
Alkuperäinen kirjoittaja laahkana:Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja laahkana:Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja laahkana:Meillä on rintareppu (sopii vuoden ikäiseksi saakka) ja on tosi kovassa käytössä tuolle vauvalle, joka ei viihdy selällään tai vaunuissa ollenkaan. Kaikki vauvat eivät noissa kyllä viihdy.
Ja mitenkähän kantoreppu eroaa rintarepusta?