Tässä on sinulle pohdiskeltavaa ;P, saat illaksi taas lisää provosoivia kysymyksiä tehdä ja jopa aloituksia.Kuka sitä vauvaa edes imettää 1kk jälkeen, kun olet jo töissä vai saako se heti teollista korviketta? En halua olla tyly, mutta miksi tehdä taas uusi lapsi, jos heille ei ole aikaa?
Nyt kun sait taas aukoa typerää päätäsi, niin sun ilta on pelastettu. Vai mitä?Niin, niin te ette taas vaan tavikset tajua, kyse on siitä että onhan tää nyt varmasti kallista, onhan?
Missä maassa sää asut :O Kyllä Suomessa ekaluokkalainen saa kulkea jo ihan ite koulumatkansa.Hän aika tikkulaiha muuten ...
Meidän koulun mukaan kun ei 1 luokalaista saa päästä yksin eikä pyörällä ainakaan. Ihan niin kuin sisarukset he voivat kävellä yhdessä, mutta valitettavasti eri aikoja heillä...
Etusivulla tämä oli. =)Vierass tuntuu nostelevan koko ajan näitä Milannan ketjuja ylös. Mikä vaivaa?
No katos vaan ku ei sellaista maksullista koulutaxia oo olemassa, se on ihan normi taxi ja kyl helposti 16 euroo menee taxilla 2.5 km, se ois kato ihan sama vaikka soittasit pirssin joka aamu erikseenTänään tuli lasku ja nyt kun hoidan ne laskut itse, niin hups se on 600,- per kk eli 32,- eur per pv . No just, se on vielä kallimpi kun luulin.
Ihanan kallista....Tänään tuli lasku ja nyt kun hoidan ne laskut itse, niin hups se on 600,- per kk eli 32,- eur per pv . No just, se on vielä kallimpi kun luulin.
Ei varmasti tule sun mieleesi, että jonkun toisen Milannan ketjun voi nostaa joku toinen nikki vierass?Vierass tuntuu nostelevan koko ajan näitä Milannan ketjuja ylös. Mikä vaivaa?
Milanna nosti itse tämän ketjun. Etkö tuon vertaa osaa katsoa?Vierass tuntuu nostelevan koko ajan näitä Milannan ketjuja ylös. Mikä vaivaa?
Eikö tämä jo menee yli jos joka mun aloituksessa näet vain rahaa? Toisalta tiestysti rahaa kuuluu elämään, ei ilman voi olla ja elää. Eikö tässäkin aloituksessa oli sanottu että helvetin kallista se koulutaksi on. On ihme että sellaisia summia pitäisi maksa, ei ole koululaisille minkälaista tarjousta. Eikä lapset voi kävellä aamulla koulussa, täällä on niin pimeä aamulla, kuin *ersen reijässä (anteeksi) mutta totta se on, reput myös painavat etten minä olisin jaksanut aikuisena, työn takia myös en voi joka pv kuskata, 600,- on ihan järkky summa.Aina pitää muistaa kehua retostella sillä, miten on paljon rahaa ja varaa törsätä ja ostella ja kuluttaa. Mitä tyydytystä tollasesta kehuskelusta saa? Kai siitä sit jotain saa kun joka päivä jaksaa leuhottaa.
Kummasti toisten lapset pääsee kävellen tai pyörällä kouluun, eikä niitä katuvaloja ole täälläkään. Turha valittaa hinnasta, kun ilman taksiakin pärjäisi.Eikö tämä jo menee yli jos joka mun aloituksessa näet vain rahaa? Toisalta tiestysti rahaa kuuluu elämään, ei ilman voi olla ja elää. Eikö tässäkin aloituksessa oli sanottu että helvetin kallista se koulutaksi on. On ihme että sellaisia summia pitäisi maksa, ei ole koululaisille minkälaista tarjousta. Eikä lapset voi kävellä aamulla koulussa, täällä on niin pimeä aamulla, kuin *ersen reijässä (anteeksi) mutta totta se on, reput myös painavat etten minä olisin jaksanut aikuisena, työn takia myös en voi joka pv kuskata, 600,- on ihan järkky summa.
Lasten koulumatkoihin "järkky summa" mutta johonkin luksusmerkkilaukkuun voi huoletta laittaa vaikka kuus tonnia, eikä ole ollenkaan järkky summa?Eikö tämä jo menee yli jos joka mun aloituksessa näet vain rahaa? Toisalta tiestysti rahaa kuuluu elämään, ei ilman voi olla ja elää. Eikö tässäkin aloituksessa oli sanottu että helvetin kallista se koulutaksi on. On ihme että sellaisia summia pitäisi maksa, ei ole koululaisille minkälaista tarjousta. Eikä lapset voi kävellä aamulla koulussa, täällä on niin pimeä aamulla, kuin *ersen reijässä (anteeksi) mutta totta se on, reput myös painavat etten minä olisin jaksanut aikuisena, työn takia myös en voi joka pv kuskata, 600,- on ihan järkky summa.