Siis miten muka alle kolmen kilometrin matka maksaa 40 euroa? :OKun itse kävin taksilla sama matka niin noin 40 eur pv tulee. Joskus neuvolassa kävin 3v sitten. Eli tietysti on kallimpi. En halua ottaa stressiä edes hyvällä säällä, liian varalliselta kuulosta mun korviin noin pienelle antaa kävellä. Selitinkin jo etten anna ja asiaa tuli selväksi jos se rajaa on 5km.
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30230273:Siis miten muka alle kolmen kilometrin matka maksaa 40 euroa? :O
Silti 40 euroa kuulostaa noin lyhyeltä matkalta tosi tyyriiltä. Taksilaskuri.fi -sivuston mukaan perusmaksu on Turussa 5,90 ja kilometritaksa 1,55 euroa. Yhteen suuntaan pikaisesti laskien kolmen kilometrin matkalla alle 11 euroa, kahteen suuntaan siis 22 euroa.Lue että noin ja että sinne ja takaisin. Pelkästään jo kun se tulee hakemaan mittarissa aina alussa 8-12 eur...Enkä muista summia tarkkaan, sanotaan niin että ainakin 30-40 eur sinne ja takaisin...
Tsot, tsot! Älä nyt pilaa ja ala tinkaamaan hintaa alaspäin! Koska sen pitää olla kallista!!! Jos sillä taksilla ajetaan vaikka kunniakierroksia kahdenkympin edestä sen helevetin kalliin hallin ympäri. Ihanaa ja kallista.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30230502:Silti 40 euroa kuulostaa noin lyhyeltä matkalta tosi tyyriiltä. Taksilaskuri.fi -sivuston mukaan perusmaksu on Turussa 5,90 ja kilometritaksa 1,55 euroa. Yhteen suuntaan pikaisesti laskien kolmen kilometrin matkalla alle 11 euroa, kahteen suuntaan siis 22 euroa.
Kai se maksaa reilummin, jos taksi pitää varta vasten tilata Turusta, ap:han asuu korvessa yli parinkymmenen kilometrin päässä pikkukunnassa.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30230502:Silti 40 euroa kuulostaa noin lyhyeltä matkalta tosi tyyriiltä. Taksilaskuri.fi -sivuston mukaan perusmaksu on Turussa 5,90 ja kilometritaksa 1,55 euroa. Yhteen suuntaan pikaisesti laskien kolmen kilometrin matkalla alle 11 euroa, kahteen suuntaan siis 22 euroa.
Meidän pikkukunnassa on kyllä ihan omiakin takseja.Kai se maksaa reilummin, jos taksi pitää varta vasten tilata Turusta, ap:han asuu korvessa yli parinkymmenen kilometrin päässä pikkukunnassa.
Ennakkotilaus ja odotus nostavat myöskin maksua.
Ai SINÄ epäilet MUIDEN mielenterveyttä????!!!epäilen todellakin välillä muiden mielenterveyttä, kun aiheet ei vaihdu myöskään olisi ketju kenen tahansa tai mitä tahansa.
Minä en kärsi bipolaarisesta käyttäytymisestä, minä en ole syönyt mielialalääkkeitä, minä en kärsi pakkomielteisestä ostokäyttäytymisestä, minä en tee impulsiivisia ratkaisuja joista kärsin jälkeenpäin, minä en kärsi luonnottomasta sairauksien pelosta, jonka seurauksena hankkituisin erilaisiin uskomushoitoihin jne. Haluatko että jatkan?On syytäkin epäillä . Kun myös täysjärkisenä se näkee paremmin.
Mutta, en jaksa sun kanssa tapella, kun me lähdemme nyt lasten kanssa syömään. Illan jatkoa ainakin sinullekin.
Nimenomaan. Ei haittaa vaikka ois 50 e se koulukyyti.Pääasia ettei oo halpaa.
Jep jep, viime viikolla teit eropäätöksen ja mieli muuttui yhdessä päivässä. HPV-vöyhkäämisestä ei tarvinne muistuttaa...enkä impulssivisija ratkaisuja edes osaa tehdä... Minua mikään sairauksia ei pelottaa, enkä osaa pelätä ne etukäteen
Minä en enää, muut jo keksivät joku muu aihee tänne tilalleVieläkö sä Milanna pähkäilet lasten taksikuljetusta vai ootko saanut asian kuntoon? Teet vaan niin kuin itse parhaaksi näet. Meillä lapset kävelisivät samassa tilanteessa mutta jokainen toki tekee omat ratkaisunsa. =)
Onko sulla milloin laskettu aika? Kui kauan lapset kulkisivat taksilla? Ei varmaan taloutta kaada jos ei viikko-/kuukausitolkulla taksipalveluita joudu käyttämään.