Onko kaikki jossain bilettämässä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LisaMarie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LisaMarie

Aktiivinen jäsen
06.04.2005
21 832
7
38
Täällä on niin hiljaista, että taitaa olla kaikki jossain Halloweeni bileissä.
Mä sain talon tyhjäksi juur synttärivieraista ja kunhan viitteis tuon viimeisen tiskikoneellisen laittaa päälle, niin vois hyvin pitkälle vaan olla =)

Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:
Bilettääs olisin jos vaan pääsis... Eilen olis ollu mahdollista ku poika mummulassa mut tää mamma kömpi sänkyyn 11.sta :headwall: :headwall: . Nyt menojalkaa vippais mut...

No sit pitä pitä palstabileet.
Mulla olis oikeeta ruokaa, kun jäi synttäreiltä lihakeittoa ja jälkkäriksi vispipuuroa ja vaniljakastiketta.
Jollain olis varmaan sit jotain naposteltavaa ja juomista ruuan päälle?

kotona mekin. 2/3 lapsista nukkuu. mies meni puol tuntii sitten röökille eikä näy vieläkään. :laugh: istun täs ja ootan et alkais joku hyvä ohjelma telkkarista. illalla katotaan Manaaja II. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Bilettääs olisin jos vaan pääsis... Eilen olis ollu mahdollista ku poika mummulassa mut tää mamma kömpi sänkyyn 11.sta :headwall: :headwall: . Nyt menojalkaa vippais mut...

Mulla olis oikeeta ruokaa, kun jäi synttäreiltä lihakeittoa ja jälkkäriksi vispipuuroa ja vaniljakastiketta.

Tääl olis suolapähkinöitä ja vaahtokarkkeja :wave: ! Käviskö musaks Iskias ? http://www.youtube.com/watch?v=5JrFNGhgamE

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:

mulla olis poppareita ja pepsi max:ia. :wave:
ai niin...ja pellillinen mokkapaloja. :p

Yhteistyössä