Onko kaikki ällöttävät ihmiset muuttanu mussumaahan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LisaMarie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
:wave: moi .oottelen isäntää tytön kanssa kotiin.mutta myöhemmin tuun tänään ainakin uusiks :)
Moikkelismoi! :wave:

:heart: jaksatko ehtoolla mussutella :) siis myöhempänä..kun luulen ,et jää lyhyeen nyt mulla..
Voi olla että jaksankin, jos en vaan simahda ennen. :laugh:

joujou kaikki tulleet ja menneet :heart: :wave:...mää taidan lähteä katsomaan, jospa vaikka saunasta olisi kiukaasta palaneet sulakkeet ja saisi istua kylmässä saunassa odotellen lauteiden lahoamista :ashamed: :laugh: ...always look on the bright side of the life :whistle: ... :heart: :hug: :wave:

mulla tulee tosta pal sanasta mieleen yks mummo..hän oli muistamaton ja hyväntuulinen.mut kun näki mut alkoi itkemään ja sanoi aina"kyll mää niin pal oon porannu sua.."muistutin jotain sukulaista.. :whistle: kiva.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:
mää oon alter egoltani Sulamith Vilen :heart: :wave:

häääh? :o *ihan pihalla*

minun sivistykseni kehtohan on ja pysyy tankki täyteen reinikaisineen:)...ja tänään hoksasin katsoessani jaksoa, jossa ekana hajosi asiakkaan auto, sitten papin mopo, ullan pyörä, ja loppujen lopuksi vilenien hinausauto täräytti kaiken perään, kun jarrut olivat p...ana, että sehän on samanlaista emälän menoa kuin meikäläisellä tuntuu olevan...niin maan perusteellisesti :laugh: ...eli mää oon sulon kadonnut kaksoissisar :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
erittäin arvoisaa iltaa =) :wave:

=) :heart:

sori kun meijän posti teille on kestänyt.. tänään illalla vietiin.. :)

Mitäs teille kuuluupi?

ihan hyvää kuuluu.yöt takana ja elämä alkaa voittamaan..pojat luuhaa kylillä ja harrastuksissa ja tyttö kyttää tappeja.. :headwall: :headwall:

ei kuulu hani oo mikään kiire niitten kanssa todellakaan.. :hug:
mitäs teille kuuluu?