Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Olen täällä B)
Vähän myöhään tulee mun vastaus. :ashamed: Ihan arkeen, ja oikeastaan pelkästään mun syötäväksi.Alkuperäinen kirjoittaja Walas:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Moikka! Antakee mulle jokin ruokavinkki, sellainen joka ei sisällä lihaa. :wave:
?? Mihin tarkoitukseen? Arkeen, juhlaan? Pinaattikasvismakaronilaatikko...
Alkuperäinen kirjoittaja Walas:Alkuperäinen kirjoittaja Walas:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Moikka! Antakee mulle jokin ruokavinkki, sellainen joka ei sisällä lihaa. :wave:
?? Mihin tarkoitukseen? Arkeen, juhlaan? Pinaattikasvismakaronilaatikko...
Riisillä ja kasviksilla täytetyt juustokuorrutteiset paprikat...![]()
|OAlkuperäinen kirjoittaja Walas:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mitäs tänne muuten kuuluu?![]()
Jatkoin eilisen sopan keittelyä..enkä mistään meinaa dokumenttia homeloukusta löytää... Mua jopa varoteltiin et kun tästä kyselen niin ei tartte oottaa kunnan miuta enää kohta missään auttavan! :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Anna sitten ohje kanssa, en nimittäin oo ikuna tehnyt.Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Moikka! Antakee mulle jokin ruokavinkki, sellainen joka ei sisällä lihaa. :wave:
linssikeitto?
pihi kun olen, syön sitä vähän väliä itse... :ashamed: :snotty::ashamed:
no esimerkiksi:
1sipuli
1 pieni purjo
pari porkkanaa raasteena
lanttua tai naurista raasteena
pari lusikallista tomaattipyreetä
liha- tai kasvislientä
pippuria
1,5dl punaisia linssejä
ja muita mausteita mielen mukaan. ja nuo kaikki vaan kattilaan puoleksi tunniksi
muoks... sipulin ja purjon pilkkominen on myös ihan hyvä juttu, ne ei ehkä kokonaisina ole kovin hyviä sopassa![]()
No mutta moro! :wave: Mitäs sun emälään?Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:moro rajiksen rouva :hug: :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:No mutta moro! :wave: Mitäs sun emälään?Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:moro rajiksen rouva :hug: :wave:![]()
Pitääpä käydä tsekkaan.Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:No mutta moro! :wave: Mitäs sun emälään?Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:moro rajiksen rouva :hug: :wave:![]()
*musmus* :headwall: :ashamed:...asiat voisivat olla huonomminkin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Moi rakkaat mussut :heart: :wave:
Moi! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Kotihengetär:Moi rakkaat mussut :heart: :wave:
Moikkelismoi! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen::wave: moi .oottelen isäntää tytön kanssa kotiin.mutta myöhemmin tuun tänään ainakin uusiks![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Moikkelismoi! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen::wave: moi .oottelen isäntää tytön kanssa kotiin.mutta myöhemmin tuun tänään ainakin uusiks![]()
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Mulla loppuu kohta akku masiinasta, kun öapset vei virtajohdon |O
Vanha kone on lapsilla ja siitä virtajohto sökö :/
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Mulla loppuu kohta akku masiinasta, kun öapset vei virtajohdon |O
hö![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Mulla loppuu kohta akku masiinasta, kun öapset vei virtajohdon |O
hö![]()
![]()
Toisaalta mä voin määrätä ne läksyjen tekoon hyvin pian ja voin jatkaa rauhassa mussuttelua :saint: