Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Netissä oli kerran sellainen kuva, missä tietokonepöydän ympäristö oli ihan kamala

Täynnä roskia, pitsalaatikoita ja cocis-tölkkejä

sekä karkkipapereita
Tämä miehen pöydänympärys näyttäisi just siltä jos mä en siivoisi... |O
ja tiskipöytä... herra oli taas kasannut kaikki paskavaipat ja muutkin roskat tiskipöydälle koska roskiskaapin roskis oli täynnä :headwall: |O |O
Pentele... Hmm... ehkä sun pitää kannustaa sitä istumaan vähän kauemmin siinä koneella. Jos se vaikka juurtuu siihen penkkiin
Mä luulen että se on juurtunut tuonne sänkyynsä...
Luulisi, että ihminen joka makaa, nukkuu tai istuu tiettarilla oikeasti aiheuttaisi vähemmän harmia ja sotkua
Niin luulisi... mutta kun kaikki mihin koskee, jää sille tielleen samantien, roskat pöydille vaikka roskis on vieressä... *huokaisee*
ja kengät jalassa on juostava ympäriinsä... ja kun se ei vahdi lapsia niin lapset sotkee
Kävin jumpassa, ja kun tulin kotiin, täällä oli ne roskakasat tiskipöydällä, tyttö oli heitellyt vaatehuoneessa kaikki pinot pitkin lattioita, poika oli vessassa leikkinyt vessaharjalla ja roiskinut pönttövettä pitkin seiniä... eikä mies tietenkään ollut tiskannut, pessyt pyykkiä tai mitään. ja ne pyykitkin oli jompikumpi lapsista levitellyt pitkinpoikin :'( :'( :'(
vahtisi edes lapsia vaikkei tiskaakaan... mulla meni tunteja sen sotkun siivoamiseen |O