Onko kaikilla...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No mä löysin tän palstan sen jälkeen kun tulin raskaaksi.. Mutta jos olisin tiennyt tän Mitäs nytin olemassaolosta aiemmin, olisin tullutkin tänne aiemmin. Harmittaa kun hyviä palstailuvuosia mennyt hukkaan :D Mulla on myös rekattu nimimerkki mutten jaksa nyt kirjautua.. sillä kirjoittelen tuonne virallisemmille palstoille. Ja harmaana kun en kehtaa mustana kaikkea myöntää.

No mä löysin tän palstan sen jälkeen kun tulin raskaaksi.. Mutta jos olisin tiennyt tän Mitäs nytin olemassaolosta aiemmin, olisin tullutkin tänne aiemmin. Harmittaa kun hyviä palstailuvuosia mennyt hukkaan :D Mulla on myös rekattu nimimerkki mutten jaksa nyt kirjautua.. sillä kirjoittelen tuonne virallisemmille palstoille. Ja harmaana kun en kehtaa mustana kaikkea myöntää.

Mä löysin tänne vasta kun esikoinen oli jo parin vuoden ikäinen, ja olen äärettömän tyytyväinen.
Musta olisi tullut varmaan hysteerinen ja neuroottinen äiti kaikinpuolin jos olisin eksynyt tänne aiemmin.
Mutta koska se ensimmäinenkin selvisi niinkin isoksi hengissä pelkällä maalaisjärjellä, olen osannut suodattaa :D

[QUOTE="heh";22889824]se on vaan idiootti, ei siitä kantsi välittää =)[/QUOTE]
Ei han mun mielesta ole idiot, vain original. Ja antaa hyvia ohjeita joka paivaisiin ongelmiin.

tervetulemast, jos tuo majurin ärinä pelotti niin nämä foorumit voi olla liikaa, harmittomimmasta päästä tuo majuri on.

kannattaa valmistautua henkisesti siihen että a) et tiedä mistään mitään b) mielenkiintosi kohteet ovat aina jollekkin ärsyttäviä c) ihan sama mitä kirjoitat, joku osaa siitä vääntää tappelun tai vähintään haistattelun, hän myös tietää hyvin syvällisesti parista sanasta millainen olet ihmisenä.
d) lähes mikä ketju tahansa tai kommentti VOI olla provo

noihin kun osaa suhtautua olkaa kohauttaen, pärjää ihan hyvin täällä.

toivottavasti jaksat täällä, kivat ihmiset on vähissä :p (tämä oli rohkea oletus sinusta :D )

Lapseton, kolmekymppinen nainen, seurailen palstaa mielenkiinnosta ja on muutamat kerrat tullu saatua hyvät naurutkin :)

Kissa-lapsia on kaks. Ehkä se oma, karvaton mukulakin joskus löytää tiensä masuun <3

Yhteistyössä