Onko kaikilla rattikelkka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piprane ema
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

piprane ema

Aktiivinen jäsen
02.08.2006
9 124
1
36
Mä eilen tuol ajelin autolla ja näytti rattikelkkoja olevan liikenteessä aika paljonkin ja mietin, että onko kaikilla tosiaan varaa niihinkin??

Siis se maksaa 50-80e yks rattikelkka... mä olen sitä monena vuonna suunnitellu, mutta aina tuntuu et tärkeempääki ostettavaa löytyy..

Meillä on molemmilla oma. Ei meillä muuten olisi, mutta....
Kävi niin että kirpparilta ostetiin ja näytti siellä hämärässä hallissa tosi hyvältä. Kaksi laskua ehti poitsu laskea ja etusuksi poikki kirkkaassa päivänvalossa tutkittiin niin sitä olikin korjailtu eli sulatettu ja liimattu eikä se tietty kestänyt. Yritettiin etsiä varaosana uutta etusuksea niin sesonki oli loppuillaan ja joka puolelta oli ne loppuneet tilattua olisi saanut, mutta toimitus kulujen kanssa tuli uusi stiga halvemmaksi.

Seuraavana keväänä sitten olin tuota raatoa raahamassa talkoiden aikaa jätelavalle, kun samaan aikaan naapuri toi pojan sellaista stigan ratti pulkkaa joka oli tosi huonossa kunnossa, mutta ehjä oli tuo etusuksi joten siinä sitten pähkäilin ja kysyin saanko tuon etusuksen niin saan tämän meidän raadon pelittämään.... joten neiti sitten sai ihan oman stigan.

Meillä on kaksi: toisen lapset saivat joululahjaksi meiltä ja toinen on tädin poikien vanha.
Suosittelen: on hintansa väärtti! Rattikelkka luistaa paremmin kuin pulkka ja on lämpimämpikin istua kun peppu ei ole maata vasten. Isommat tietty tykkäävät laskea sillä mäkeä :)

Uusimmat

Yhteistyössä