Onko kaikilla ainakin yksi HYVÄ ystävä?

  • Viestiketjun aloittaja vierastus
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi1981:
Minulla on kolme oikein hyvää ystävää, joista 2 asuu muualla, mutta olemme silloin tällöin yhteyksissä.. yhden olen tuntenut ihan lapsesta asti, toiseen tutustui sattumalta ala-asteen pihalla 6.luokalla ja kolmannen olen tuntenut 6 vuotta.. miehenkin varmaan voi laskea hyväksi ystäväksi, vaikka ei hänelle ihan kaikkea voi kertoa.. :)
Miten voi olla HYVÄ ystävä jolle voi kertoa kaiken, jos on vain silloin tällöin yhteyksissä?
 
Mulla on useita ystäviä, monet heistä tosin kaukana. Todella hyvä ystäväni kuoli keväällä :'( Hänen kanssaan puhuttiin puhelimessa paljon ja kaikesta. Olimme asuneet jo 10v eri paikkakunnilla. Ikävä on tosi kova ja olo tyhjä, kun todellisuus on iskenyt ja alkaa todella tajuamaan, etten voi hänen kanssaan enää puhua.

Nykyisellä kotipaikkakunnallani olen ystävystynyt erään äidin kanssa, jolla on esikoiseni ikäinen poika. Olemme tunteneet toisemme 1½v, tällähetkellä hän on sellainen ystävä jolle voin puhua lähes kaikesta. Sinänsä jännää, että tässä iässä vielä voi tutustua nopeasti ja ystävystyäkin =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi1981:
Minulla on kolme oikein hyvää ystävää, joista 2 asuu muualla, mutta olemme silloin tällöin yhteyksissä.. yhden olen tuntenut ihan lapsesta asti, toiseen tutustui sattumalta ala-asteen pihalla 6.luokalla ja kolmannen olen tuntenut 6 vuotta.. miehenkin varmaan voi laskea hyväksi ystäväksi, vaikka ei hänelle ihan kaikkea voi kertoa.. :)
Miten voi olla HYVÄ ystävä jolle voi kertoa kaiken, jos on vain silloin tällöin yhteyksissä?
Hyvä ystävyys ei kuole välimatkaan.Vaikka en ole ystäviäni välillä tavannut vuosiin, jatkuu kaikki tavattuamme siitä mihin se jäi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi1981:
Minulla on kolme oikein hyvää ystävää, joista 2 asuu muualla, mutta olemme silloin tällöin yhteyksissä.. yhden olen tuntenut ihan lapsesta asti, toiseen tutustui sattumalta ala-asteen pihalla 6.luokalla ja kolmannen olen tuntenut 6 vuotta.. miehenkin varmaan voi laskea hyväksi ystäväksi, vaikka ei hänelle ihan kaikkea voi kertoa.. :)
Miten voi olla HYVÄ ystävä jolle voi kertoa kaiken, jos on vain silloin tällöin yhteyksissä?
Vaikka emme ole joka päivä yhteyksissä, pystyn kertomaan heille kaiken mikä mieltä vaivaa ja toisin päin.. eli kyl mie lasken nämä ihmiset hyviksi ystäviksi, vaikka yhteyden pito vaihtelee.. minä en oikeastaan edes tarvitse näiden kavereiden ja parin muun tuttavan lisäksi muita kavereita.. ei minulla olisi heille aikaa, kun hyvä kun näiden ihmisten kans kerkeää olla yhteyksissä.. :)
 
No mulla ei kyllä ole yhtäkään sellaista ystävää kenelle voisin kertoa AIVAN KAIKEN. Mutta on joitain sellaisia ystäviä kenelle voin kertoa paljon. Ja kun yhdelle kertoo yhtä ja toiselle toista tuleekin ne omat jutut sitten jaettua =)
 
Olen todella onnekas, mulla on kolme sellaista ystävää, joille voin ihan ehdottomasti puhua kaikesta, kaikki asuu lähellä. Lisäksi on monta ihmistä, joita kutsun ennemmin ystäviksi kuin kavereiksi, sitten vielä kavereita on useita. En tiedä mitä tekisin ilman näitä ihmisiä! Toisaalta uskon, että yksikin tosiystävä on riittävästi.
 
vieras
Minulla on kaksi sellaista ystävää joille voin puhua kaikesta! Toisen kanssa ollaan oltu parhaita ystäviä 17 vuotta eli ala-asteelata asti ja toinen on aikuisena tullut läheiseksi ystäväksi. ei tästä elämästä selviäisi ilman tosi ystäviä!
 

Yhteistyössä