Lume
Absolutisti kutsuttiin juhliin, jotka olivat ryyppäjäiset eikä hän tiennyt tästä ja kaikki muut suuttuivat. Kohtuutonta vai ei?
Itse en alkoholia juuri hirveemmin juo. Kännejä en vedä enää ikinä.
Tämä taas on aiheuttanut valtaosassa kavereita sen piirteen, etten kelpaa bileseuraksi mutta kuskiksi kyllä. Ja kun multa edes harvoin kysytään asiasta vaan se on suora oletus, et kun muut dokaavat niin tottahan mä toimin sit apinalauman kuskina automaattisesti ilman valituksia tai narinoita.
Minulle on suututtu siitä, etten lähde kuakiksi enemmän kuin kerran. Olen tylsä ja ilkeä kun en halua olla kuskina joka kerta.
Olen myös kamala ihminen siinäkin, että saatan sen yhden kaksi alkopitoista juomaa ottaa ja en suostu niiden takia ajamaan. Koska eihän nyt pari siideriä tunnu missää, ihan hyvinhän mä voin ajaa koko yön.
Tuntuu ettei ihmiset vain tajua, että mä en tykkää dokaa, mut vielä vähemmän tykkään olla kuskina. Miksi en vain voisi olla minä ja pitää hauskaa muiden kanssa antaen jonkun muun huolehtia siitä kuskina olemisesta?
Tämän takiahan minua ei enää kutsuta mihinkään bileisiin, kun olen kamala ihminen joka ei suostu kuskailemaan jengiä puolta Suomea ympäri.
No ei ole selvä jos juo yhdenkin. Ja taksithan on olemassa.Ymmärrän pointin mutta onhan se nyt vaan ikävää että jonkun muun on pakko olla selvä vaikkei haluis että saadaan kuski vaikka joku on vapaaehtosesti joka tapauksessa selvä
musta absolutistit ovat parempia ihmisiä, vaatii aikas paljon luonteen lujuutta, jota suurimmalla osalla suomalaisista ei löydy. Itse kuuluun alkoholia käyttäviin.Ei, ellei kuvittele olevansa kunnollisempi tai parempi ihminen juomattomuutensa takia kuin muut.