Onko jonkun mielestä Ellen DeGeneres hauska tai edes kovinkaan mielenkiintoinen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kuurmootuus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä mä sitä katson joskus ja ihan jotain hyviä juttuja siinä aina silloin tällöin on, mut vihaan ja inhoon sitä lesboanssityyliä. Voi että se on kamala. Okesttava oikeastaan

Ellen on ihana :heart:

Sellaista harmitonta huumoria, ei ilkeilyä kuten joillain (mies)talk show -juontajilla.

Eikä väkisin kaiva skandaaleja vieraistaan vaan ihan mukavia rupattelee.

Alkuperäinen kirjoittaja nikitön;21999283:
Ellen on ihana :heart:

Sellaista harmitonta huumoria, ei ilkeilyä kuten joillain (mies)talk show -juontajilla.

Eikä väkisin kaiva skandaaleja vieraistaan vaan ihan mukavia rupattelee.

Mutku eihän se anna niiden vieraiden edes puhua, kun sen pitää olla itse koko ajan äänessä.

Musta se on tylsä kun se on nimenomaan niin ELLEN show, ei päästä vieraitaan yhtään ääneen vaikka ois mielenkiintosiakin. Ja vaikka ois mielenkiintonen vieras niin Ellen osaa tehä siitä tylsän, kun kyselee jotain että "Niin kuules, mehän tapasimme viimeksi minun synttäreilläni, jossa olit yksi miljoonista julkkisvieraistani, muistankin kun olimme yhtä aikaa vessassa."

Suosio varmaan johtuu sen hyväntuulisuudesta, anteliaisuudesta (onhan se sukunimikin melkein generous :D) ja suuntautumisesta.
Ite kattelin sen show'ta aina välillä, mutta kyllästyin kun joka jaksossa se vetää jonkun naurettavan tanssin yleisön joukossa. Ääh.

Arvasin, että joku tuo ton lahjushomman, minusta se on vain säälittävää koko touhu ja itsensä nostamista Äiti Teresaksi, kiva että auttaa mutta kyllä siitä aika paljon hyötyä on naisen imagolle koko pelleilystä ja sille ohjelmalle. Meinaan kyllä sitä rahaa löytyy kun tuollaista bisnestä pyörittää jenkeissä.

Eli symppis, ei sano mitään kovinkaan terävää tai muutakaan mikä ärsyttäisi yhtään ketään jne.

Kuulostaa aika helvetin tylsältä. No mutta tämän syvällisen pohdiskelun jälkeen olen vieläkin hämmentyneempi mihin hänen suosio perustuu :D

Mun mielestä sen vähän perusteella mitä olen nähnyt, ni se ei ole symppis vaan itseään täynnä.
Tottakai se näyttelee symppistä, mutta ei oikeesti ole..
Tai sit en tiedä kun en oo koskaan kauaa pystynyt sitä katsomaan.

Eli symppis, ei sano mitään kovinkaan terävää tai muutakaan mikä ärsyttäisi yhtään ketään jne.

Eikö symppikset voi sanoa mitään terävää? Jäin vaan miettimään. En ehkä miellä ihan samalla tavalla asiaa :D Tosin, edelleen, mun mielikuva symppiksestä perustuu hyvin epämääräisiin havaintoihin, koska en katso sitä ohjelmaa, joskus olen katsonut lyhyitä pätkiä muttei tuollaiset vaan ole mun juttu. Ehkä olisin eri mieltä, jos katsoisin sitä ohjelmaa :D

Se on olevinaan symppis ja muka suosittu, koska on lesbo. Amerikkalaiset on haltioissaan, jee, lesbo vetää talk showta. Niiden mielestä se on todella huisin jännä juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;21999687:
Eikö symppikset voi sanoa mitään terävää? Jäin vaan miettimään. En ehkä miellä ihan samalla tavalla asiaa :D Tosin, edelleen, mun mielikuva symppiksestä perustuu hyvin epämääräisiin havaintoihin, koska en katso sitä ohjelmaa, joskus olen katsonut lyhyitä pätkiä muttei tuollaiset vaan ole mun juttu. Ehkä olisin eri mieltä, jos katsoisin sitä ohjelmaa :D

Symppis voi sanoa vaikka mitä terävää, mutta tämä wannabe Ellen symppis ei sano :)

Yhteistyössä