Onko jollakulla Hai-saappaita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hait on pop
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hait on pop

Vieras
Mietin että pitäisikö investoida ja ostaa Hai-saappaat. Mitä olette tykänneet, jos sellaiset omistatte? Minkä väriset teillä on? Itse haluaisin jotkut vähän värikkäämmät, esim. petroolin väriset.

Nyt minulla on lahjaksi saadut pinkit Kontiot, mutta ne on liian isot. Nokialaisissa on tosi reilut koot.

Itse ostin ensin Kontiot, mutta tosi isot ja raskaat. Löysin Hait, valkoiset ja rakastan niitä! Menee syksyt talvet koiran pissityskenkinä (kestää pikkupakkasillakin, villasukat vain sisään). Kannattaa ehdottomasti hankkia!

Alkuperäinen kirjoittaja Haihai:
Itse ostin ensin Kontiot, mutta tosi isot ja raskaat. Löysin Hait, valkoiset ja rakastan niitä! Menee syksyt talvet koiran pissityskenkinä (kestää pikkupakkasillakin, villasukat vain sisään). Kannattaa ehdottomasti hankkia!

Onko sinulla hait samaa kokoa kuin kontiot? Minulla on koon 38 kontiot ja ne on ihan jumalattoman isot, vaikka normaalisti tuota kokoa käytän.

Koiran pissatuskengiksi ne tulisivatkin. Reinojen ohelle ; )

Hait on muistaakseni kokoa pienemmät kuin normaalit kenkäni, on tosi väljä malli, mikä on hyvä, että mahtuu ne villikset ja silleen. 38 ovat joo, kun norm. koko on 39. Kontiot taitaa olla 39.

Yhteistyössä