Onko jollain muullakin aamuisin ollu olkapää/olkapäät kipeet?

Mulla on taas varmaan kuukauden ajan särkenyt öisin olkapäätä tai jopa molempia, eikä tuo tunnu menevän ohi millään. Vaiva ilmaantu kun kolasin lunta, sama vaiva tuli viime vuonnakin kun kolasin ekan kerran lunta... Miksi minun olkapää ei tykkää siitä? Aamusin olevinaan kankeakin ja välillä nostoarkuutta. Viime vuonna sain sirdalud kuurin tuohon vaivaan, mut nyt ei pysty syömään sirdaludia yhtään...

Mut mistähän tuo johtuu ja mikä siihen auttas?
 
fruit drops
onko sulla oikeata elämää? Vaikuttaa aika tylsältä, kytätä millon minä kirjotan tänne jotain ja että siihen pääsee vastaamaan jotain oikein näpsäkkää... Keksi jotain uutta, vanha vitsi, hahaha.
Jumalani on antanut minulle käskyn saarnata sinut takaisin oikeaan uskoon. sinä olet vääräuskoinen pakana, mutta älä huoli. Spagettihirviö on armollinen myös hairahtaneille. :heart:
 
Voihan se olla et on vaan rasittunut... puutuuko sulla kädet öisin? kantsii miettiä et jos on kova sänky tai huono sänky, piipahtamista vaik unikulmassa tms, mulla loppu säryt kun ostettiin hyvä sänky, jossa sai säätää olkapäänkohtaa pehmeemmäksi, niin ei puutunut enää kädetkään öisin. :)
 
No meillä on parivuotta vanha patja pussijousituksella, kovinta laatua, kun selän takia ei pysty missään lörpöissä nukkuu... Tai aika karmee olo semmosen yön jälkeen on jos on nukkunu patjalla joka joustaa niin että sälepohja tuntuu selän alla :D Mulla ei niinkään puudu kädet, tuo on semmosta särkyä, sitä kohtaakaan ei pysty ihan paikallistamaan vaan se särkee vähän ku koko olkapäätä. Oikea käsi vähän semmonen kankea välillä, ihan kuin olis liian kireät hihat paidassa ettei veri kierrä kädessä kunnolla, mutta se vaan tuntuu sille. Veri kietää minusta ihan normaalisti... Välillä tuntuu kyynärpään lähettyvillä kinnaava olo ja ranteessa.
 
minullakin selkäranka jostain syystä ylitaipusa ja jostain syystä niveletki liikkuu vähän liian paljon... tuntuu että tuo vaiva tullu kun tuli tuo kilpirauhasen vajaatoiminta :confused: että liittysköhän tämäkin loppujen lopuksi siihen...
 

Yhteistyössä