JONSERED Karhunkantaja
Minä haen karanneita ja eksyneitä eläimiä kotiin ajatuksen voimalla, lasketaanko se?
Lasketaan. Sähän oot melkein kuiin tuo tyttö linkittämässäni videossaAlkuperäinen kirjoittaja JONSERED Karhunkantaja:Minä haen karanneita ja eksyneitä eläimiä kotiin ajatuksen voimalla, lasketaanko se?
Yleensä... mutta jos on elikko vasta joitain päiviä ollut uudessa kodissaan, ei ole ihan helppoa löytää takaisin, vaikka ehkä haluaisikin. Mutta ajattelin villisianporsaalle reitin valmiiksi ja sanoin äijälle, että istuu alas, possu tulee kohta tuolta suunnalta.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22403870:mä en oikein usko eksyneeseen eläimeen. varmasti osaavat kotiansa jos haluavat.
Mä uskon. Mun kissa tulee syliin usein, kun ajattelen sitä. Ja sitten käy usein niin, että ajattelen kissaa kun olen makuuhuoneessa ja ovi kiinni, niin ei kestä minuuttiakaan, kun se on jo ovella naukkumassa, jotta päästäisin sen sisään. Jos on läheinen suhde eläimeen (niin kuin ystävyys tavallaan), eläin helposti lukee, mitä emäntä ajattelee. Samaan pystyvät ihmisetkin, kaikilla on vähintäänkin alkeelliset kyvyt telepatiaan, joita kehittämällä voi päästä hyviin tuloksiin. Minulla on vastaavanlainen yhteys ystävääni, usein ollaan soittamassa molemmat samaan aikaan, niin että molemmat kuulee "vararttu"-ääntä. Usein mietimme samoina päivinä samoja ajatuksia, ja kun sitten juttelemme, selviää, että ollaan ajateltu samaa samaan aikaan. Joskus näemme samoja unia, joskus meille tapahtuu samoja asioita samana päivänä (esim molemmat löydettiin samana päivänä klo 16 samanmalliset kännykät).Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mä en oikein usko eksyneeseen eläimeen. varmasti osaavat kotiansa jos haluavat.
En mä tiedä voitaisiinko tätä laskea, tämähän on puhtaasti shamanismia.Minä haen karanneita ja eksyneitä eläimiä kotiin ajatuksen voimalla, lasketaanko se?
Totta kai tietää, kun "huutelet" sille äänettömästi.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22403986:mutta mun kissa tietää aina että millon on hyvää ruokaa tyrkyllä. vaikka olis kuin kaukana ulkona.
Niin minäkin olen, mutta toi ilmaus grokkaus on S. Kahili Kingin ilmaus, musta melko osuva. Castanedastakin voidaan olla montaa eri mieltä. Yksi tod. hyvä kirja sillä on. Se on Unennäön taito.Enemmänkin Setälän ja Harnerin ja ehkä Castañetan jalan jäljillä olen...
Mutta samaahan se on, kun laittaa kroppansa toimimaan omien vaatimustensa mukaan.
Mutta sehän on kaikki saman asian eri ilmentymiä. Eli sen, että avaa yhteyden jumalalliseen oman sielunsa kautta, oli se sitten se oma jumalkipinä omassa itsessään, tai mikä tahansa osa koko jumalasta =kokonaisälystä, jossa olemme yhteydessä kaikki kaikkeen, eli voit pyytää apuun esi-isiä, luonnonhenkiä, jumalaa tai ihan vain omaa itseäsi, yliminääsi. Riippuu maailmankatsomuksestasi, tarkoituksestasi, päämäärästäsi jne, mitä voimia haet ja mitä sielusi sanoo, kaikki ne kuitenkin kuten kaikki me ollaan samaa ja tullaan samasta alkulähteestä ja voimme olla siihen yhteydessä milloin haluamme, kokonaisuudessaan tai vain johonkin tietyn sen ilmentymään.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En mä tiedä voitaisiinko tätä laskea, tämähän on puhtaasti shamanismia.
Vähän samantyyppistä mitä tarkoitetaan termillä "grokkaaminen", siis sitä, että ollaan elementtienkin kanssa yhteydessä ja vaikutetaan niihin.
Jos olet lukenut kirjan Kaupunkishamaani
Rusinat-pullasta-oppisuuntaus on minulle sopivinNiin minäkin olen, mutta toi ilmaus grokkaus on S. Kahili Kingin ilmaus, musta melko osuva. Castanedastakin voidaan olla montaa eri mieltä. Yksi tod. hyvä kirja sillä on. Se on Unennäön taito.
epäilen että hajuaisti vaan on paljon parempi kun tiedetäänkään.Totta kai tietää, kun "huutelet" sille äänettömästi.
Epäile vain...Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22404055:epäilen että hajuaisti vaan on paljon parempi kun tiedetäänkään.
Niin mullekin. Mä harjoitan erittäin valikoivaa ekletismiä, enkä hyväksy mitään asiaa kyseenalaistamatta sitä ja ottamatta selvää, onko siinä jotakin järkeäRusinat-pullasta-oppisuuntaus on minulle sopivin
On huomattuJärki on yliarvostettua, sumea logiikka on se, joka pelittää.
moikkaNO? Illallako tätä ketjua puidaan taas...
Kyllä kyllä, mutta auran väri vaihtelee mielentilan ja fiiliksenkin mukaan. Ja ylipäätänsä henkilön aurassa on useita värejä yleensä. Siksi hieman epäilen tuota että kristalli ja indigolapsilla tarkoitettaisiin heidän auransa väriä. Mielestäni kyse on muusta, kuin auran väristä.Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma;22403313:Missä tapauksessa? Ja kyllä, tuossa viestissä puhuin aurasta (en tosin tiedä, mitä auraa itse tarkoitit, itse en ainakaan tarkoittanut sitää lumenluontiautoa enkä juustoa ). Saattaahan sille suomenkielessä olla joku oma nimityskin, minä en vain näitä kaikkia tiedä, kun suomi ei ole äidinkieleni. Mutta esim tässä näin pikaisen googlaamisen tuloksena pari linkkiä, jotta ymmärrät paremmin mistä puhun (itse olen näistä jutuista lukenut enemmän kirjoista, ja jos netistä, niin venäjänkielisenä, näihin suomen- ja englanninkielisiin sivustoihin en ole sen kummemmin paneutunut muuten kuin vilkaisemalla, että siinä on aiheesta jotain järkevää).
Aura Experiment - Key of Wisdom
Sinua ymp