J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Karhunkantaja:Minä haen karanneita ja eksyneitä eläimiä kotiin ajatuksen voimalla, lasketaanko se?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22403870:mä en oikein usko eksyneeseen eläimeen. varmasti osaavat kotiansa jos haluavat.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mä en oikein usko eksyneeseen eläimeen. varmasti osaavat kotiansa jos haluavat.
Minä haen karanneita ja eksyneitä eläimiä kotiin ajatuksen voimalla, lasketaanko se?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22403986:mutta mun kissa tietää aina että millon on hyvää ruokaa tyrkyllä. vaikka olis kuin kaukana ulkona.
Enemmänkin Setälän ja Harnerin ja ehkä Castañetan jalan jäljillä olen...
Mutta samaahan se on, kun laittaa kroppansa toimimaan omien vaatimustensa mukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En mä tiedä voitaisiinko tätä laskea, tämähän on puhtaasti shamanismia.
Vähän samantyyppistä mitä tarkoitetaan termillä "grokkaaminen", siis sitä, että ollaan elementtienkin kanssa yhteydessä ja vaikutetaan niihin.
Jos olet lukenut kirjan Kaupunkishamaani![]()
Niin minäkin olen, mutta toi ilmaus grokkaus on S. Kahili Kingin ilmaus, musta melko osuva. Castanedastakin voidaan olla montaa eri mieltä. Yksi tod. hyvä kirja sillä on. Se on Unennäön taito.
Totta kai tietää, kun "huutelet" sille äänettömästi.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22404055:epäilen että hajuaisti vaan on paljon parempi kun tiedetäänkään.
Rusinat-pullasta-oppisuuntaus on minulle sopivin![]()
Järki on yliarvostettua, sumea logiikka on se, joka pelittää.![]()
NO? Illallako tätä ketjua puidaan taas...
Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma;22403313:Missä tapauksessa? Ja kyllä, tuossa viestissä puhuin aurasta (en tosin tiedä, mitä auraa itse tarkoitit, itse en ainakaan tarkoittanut sitää lumenluontiautoa enkä juustoa). Saattaahan sille suomenkielessä olla joku oma nimityskin, minä en vain näitä kaikkia tiedä, kun suomi ei ole äidinkieleni. Mutta esim tässä näin pikaisen googlaamisen tuloksena pari linkkiä, jotta ymmärrät paremmin mistä puhun (itse olen näistä jutuista lukenut enemmän kirjoista, ja jos netistä, niin venäjänkielisenä, näihin suomen- ja englanninkielisiin sivustoihin en ole sen kummemmin paneutunut muuten kuin vilkaisemalla, että siinä on aiheesta jotain järkevää).
Aura Experiment - Key of Wisdom
Sinua ymp