Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En tiedä miten tuo kestää kusta tai oksennusta, mutta kissaperheessä se on ainakin ollut suuri hitti
Imuroimalla pysyy siistinä, eikä pölytä.
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En tiedä miten tuo kestää kusta tai oksennusta, mutta kissaperheessä se on ainakin ollut suuri hitti
Toivottavasti mein katti ei valtaa sitä![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikään ei ole niin loistava mattona kun tuo talja. Meillä kaksi koiraa ja lapsi. Lapsi siihen pissannutkin ja taisi joskus oksentaakkin. Pyyhkäiset vain kostealla roiskeet pois. Ei ime matto itseensä mitään. Eläinten karvat lähtevät helposti imuroimalla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En tiedä miten tuo kestää kusta tai oksennusta, mutta kissaperheessä se on ainakin ollut suuri hitti
Toivottavasti mein katti ei valtaa sitä![]()
![]()
Meillä ensimmäiset päivät meni siinä, kun kissa otti vauhtia ja liukui mahallaan maton päästä päähän. Kaikki neljä raajaa sojotti suorana sivuille![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Se on muuten liukas, eli ei kannata hankkia jos tulee ihan "kulkureitille".
Alkuperäinen kirjoittaja Milla Makia:No jos se talja on kunnolla kasitelty kuten kunnolla tehdyt lampaantaljatkin, jotka voi jopa pesta koneessa, niin eipa luulisi parempaa mattoa olevan. Ja kyllahan se kasittelemattomanakin kestaa lehman selassa sateet ja ravat ja muutkin eritteet.
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikään ei ole niin loistava mattona kun tuo talja. Meillä kaksi koiraa ja lapsi. Lapsi siihen pissannutkin ja taisi joskus oksentaakkin. Pyyhkäiset vain kostealla roiskeet pois. Ei ime matto itseensä mitään. Eläinten karvat lähtevät helposti imuroimalla.
No kun tälleen mä vähän järkeilinkin. Siis kun pohdin että sehän on vaan se karva ja nahka...ja ei sen pitäis mun logiikan mukaan mitään imä, kun eihän lehmällä ole pohjavillaa...eihän? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikään ei ole niin loistava mattona kun tuo talja. Meillä kaksi koiraa ja lapsi. Lapsi siihen pissannutkin ja taisi joskus oksentaakkin. Pyyhkäiset vain kostealla roiskeet pois. Ei ime matto itseensä mitään. Eläinten karvat lähtevät helposti imuroimalla.
No kun tälleen mä vähän järkeilinkin. Siis kun pohdin että sehän on vaan se karva ja nahka...ja ei sen pitäis mun logiikan mukaan mitään imä, kun eihän lehmällä ole pohjavillaa...eihän? :xmas:
Ei ole![]()
Alkuperäinen kirjoittaja .:Hihihi... mä täällä kuvittelen kuinka meillä kävisi jos tommosen maton hommais. Meidän toinen koira nimittäin rakastaa syödä nahkaa. Se vetää kaikki kengät, nahkahanskat, vyöt ja jopa farkuista vetää naamaansa ne merkit jos unohdat ne johonkin näkyville. Päässä on kuva koirasta mässyttämässä autuaan näköisenä uutta mattoa, sitten se oksentaa ne nahkan palaset ja jatkaa syömistä, kunnes kuolee todennäköisesti nahkaiseen suolitukokseen jolloin meille tulisi uusi koirannahka matto...
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikään ei ole niin loistava mattona kun tuo talja. Meillä kaksi koiraa ja lapsi. Lapsi siihen pissannutkin ja taisi joskus oksentaakkin. Pyyhkäiset vain kostealla roiskeet pois. Ei ime matto itseensä mitään. Eläinten karvat lähtevät helposti imuroimalla.
Ei ole![]()
No hyvä...sitten mun suunnitelma on pettämätön. Toivottavasti ainakin
Eli mä sitten alan suunnitella sen taljan ostoa ja miehen pehmittelyä asian tiimoilta. Ukko kun on sitä mieltä että se on liian kallis, kun menee meillä kuitenkin piloille :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikään ei ole niin loistava mattona kun tuo talja. Meillä kaksi koiraa ja lapsi. Lapsi siihen pissannutkin ja taisi joskus oksentaakkin. Pyyhkäiset vain kostealla roiskeet pois. Ei ime matto itseensä mitään. Eläinten karvat lähtevät helposti imuroimalla.
Ei ole![]()
Eli mä sitten alan suunnitella sen taljan ostoa ja miehen pehmittelyä asian tiimoilta. Ukko kun on sitä mieltä että se on liian kallis, kun menee meillä kuitenkin piloille :snotty:
Pehmittele ukkosi ja kerro terveisiä, että meidän kaksi taljaa on kestänyt elukoiden menon ja taaperon tuhot. Ikää matoilla jo kahdeksan vuotta ja ovat edelleen aivan priima kunnossa =)
Alkuperäinen kirjoittaja Milla Makia:No nyt menee eri elukkaan, mutta esim. tan firman lampaantaljat vo pesta koneessa, ja loytyy vahan erilaisia vaihtoehtoja sille perinteiselle lampaantaljalle. Ja aivan superpehmeita ovat. Juu, linkki
http://www.skyeskyns.co.uk/shop.asp?cat_id=1&sub_id=4&prod_id=23
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikään ei ole niin loistava mattona kun tuo talja. Meillä kaksi koiraa ja lapsi. Lapsi siihen pissannutkin ja taisi joskus oksentaakkin. Pyyhkäiset vain kostealla roiskeet pois. Ei ime matto itseensä mitään. Eläinten karvat lähtevät helposti imuroimalla.
Ei ole![]()
Pehmittele ukkosi ja kerro terveisiä, että meidän kaksi taljaa on kestänyt elukoiden menon ja taaperon tuhot. Ikää matoilla jo kahdeksan vuotta ja ovat edelleen aivan priima kunnossa =)
Mä näytän sille tän ketjun...eiköhän se riitä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikään ei ole niin loistava mattona kun tuo talja. Meillä kaksi koiraa ja lapsi. Lapsi siihen pissannutkin ja taisi joskus oksentaakkin. Pyyhkäiset vain kostealla roiskeet pois. Ei ime matto itseensä mitään. Eläinten karvat lähtevät helposti imuroimalla.
Ei ole![]()
Mä näytän sille tän ketjun...eiköhän se riitä![]()
Pettämätön suunnitelma![]()
Ja lisäykseksi, että talvella olen lumipesuja noille taljoille antanut. Sen kummemmin niitä ei ole pesty.
Juu, ja kun ton linkin kuvia kattoo tarkemmin nakyy taustalta isle of skyen maisemia. Oltiin siella lomalla ja siksi tiedan kyseisen firman.Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja Milla Makia:No nyt menee eri elukkaan, mutta esim. tan firman lampaantaljat vo pesta koneessa, ja loytyy vahan erilaisia vaihtoehtoja sille perinteiselle lampaantaljalle. Ja aivan superpehmeita ovat. Juu, linkki
http://www.skyeskyns.co.uk/shop.asp?cat_id=1&sub_id=4&prod_id=23
Kelpais mulle!