Miten unohtaa miehen pettäminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ap

Vieras
Miten pääsen miehen pettämisistä yli?
Niistä on jo yli puolivuotta ja ne tuli julki joku 4kk sitten.
Mulla oli jo vaihe kun en niitä miettinyt ja nyt ne on taas tullu mun mieleen,
enkä saa niitä pois enää. Joka päivä mä mietin niitä ja tulee todella paha olla. Koitan pitää ne mieheltä salassa ettei menisi hänelläkin koko päivä piloille sen takia ja kun niitä on puhuttu sen kolme kuukautta melkein päivittäin ja on murjotettu. Nyt haluaisin vaan unohtaa ne mutta se on niin helvetin vaikeeta taas.

se unohdu. ite jaksoin yrittää vuoden anteeksi antoa, en pystynyt. lähdin ja surin pois. ja onneksi lähdin. oli ukko pettänyt useasti. tästä on 10 vuotta joten ei enää ole tuskallista muistella ja olen löytänyt uuden onnen elämääni.

:hug: On minullakin välillä painajaisia ja kaikenmaailman mietteitä, mutta ne menee jo nykyään hyvin ohi, eikä ihan niin usein tule mieleenkään... Ei kai siihen auta kuin aika ja ollaan mekin puhuttu miehen kanssa paljon asioista tapahtuneen jälkeen. Itsellä se luottamus on ollut tosi kovilla, mutta hiljaa täälä kuopasta on noustu ja nyt menee hyvin :heart:

Mulla ei ole syytä mennä sanomaan hänen pettämisestä enää koska tein samoin kostoksi ja siitä syystäkään en halua hänelle niistä puhua koska ne tietysti tuo myös sitten hänen mieleensä kaikki minun tyhmät tekoni. Ne on kaikki anteeksi annettu mutta silti ei vaan lähde mielestä. en ole uskaltanut kysyä onko hän jo lakannut niitä miettimästä koska helpompi on olla puhumatta... *avaa sateenvarjon :(

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Mulla ei ole syytä mennä sanomaan hänen pettämisestä enää koska tein samoin kostoksi ja siitä syystäkään en halua hänelle niistä puhua koska ne tietysti tuo myös sitten hänen mieleensä kaikki minun tyhmät tekoni. Ne on kaikki anteeksi annettu mutta silti ei vaan lähde mielestä. en ole uskaltanut kysyä onko hän jo lakannut niitä miettimästä koska helpompi on olla puhumatta... *avaa sateenvarjon :(

uskomattoman lapsellista porukkaa... "petin kostoksi".... kun itse on tullut petetyksi tietää varmasti miten paljon se toista satuttaa ja sitten menee tekeen itse saman perässä!!! jos kerran molemmat pystytte toisianne pettämään niin mikä itu on enää suhdetta jatkaa ja yrittää saada toimimaan?

Kuule AP... Tuota asiaa kyllä nyt haittaa myös oma touhuamisesi :snotty: Siis ei tuo pettämisen "kostaminen" ainakaan toisella pettämisellä mene todellakaan parempaan suuntaan :| Nyt onkin jo vähän hankalampi autella.. kun teillä on kummallakin touhunne..ja kummallakin murheet toisen kättäytymisestä, molempien pitäisi osata unohtaa, antaa anteeksi, luottaa toiseen eli kaikki ihan alusta...

Mua ainakin helpotti kun saa kostaa samalla mitalla,mieluummin vielä pahemmin. Lapsellista tai ei. On mies pysynyt ruodussa sen jälkeen. Molemmat on nyt haavansa nuolleet ja suhde on vahvistunut. Ensin kyl ehdotin sitä kengänkuvaa äijälle, mut hän halusi vielä jatkaa meidän suhdetta. Ja mä olen hammas hampaasta, silmä silmästä ihminen. Minkä teet mulle, teen saman sulle. Hyvässä ja pahassa.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä