Onko jollain lapsi vm. 2003..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HelloShitty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HelloShitty

Vieras
..joka on kiltti, ihana ja osaa käyttäytyä?

mietin täs onko kyse iästä vai vuosimallista..mulla ei meinaa hermot eikä keinot riittää enää. :'( |O :headwall:

:wave:
Meillä on kiltti ja hyväntahtoinen lapsi.
Ainoastaan villiintyessään on rämäpäinen. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Meinasin jo vastata että meillä on lapsi vm- 03, mutta sitten luin tekstisi eteenpäin :kieh:
Eli ei, mä en kuulu tähän pinoon :ashamed:

muistinkin että teillä sama ongelma. :whistle:

Juu siitä onkin tullut avauduttua joskus :whistle:
Mä olen jo tuudittautunut siihen ajatukseen, että kymmenen vuoden kuluttua tilanne pahenee entisestään ja sitä jatkuu sitten kunnes tyttö muuttaa pois kotoa :snotty:

mulla kun on noita tyttöjä vm. 2002, 2003 ja 2006..niin kukaan noista ei oo yhtä hankala kuin toi keskimmäinen. huoh...olen niin loppu....ennen niitä raivareita tuli vaan joskus...tosi harvoin mutta nykyään melkein joka päivä. jäähyt ja kiristäminen ei auta. ei tehoo edes uhkaileminen et tontut ei tuo lahjoja.. :o

vuos sitten toi vanhin oli suhtsamanikäinen mutta tämmösiä ongelmia ei ollu. :|

Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:
:wave:
Meillä on kiltti ja hyväntahtoinen lapsi.
Ainoastaan villiintyessään on rämäpäinen. :heart:

Sen verran korjaan, että välillä laukoo vähän arveluttavia kysymyksiä.
Esim. 'miksi teillä ei ole vauvaa, tekin tarvitsette lapsia' tai että 'miksi teillä on vain tyttöjä/poikia, kyllä täytyy olla molempia' Ja en ole koskaan kummastakaan maininnut hänelle, eli on omassa päässään kehinyt nuo ajatukset!

Alkuperäinen kirjoittaja kuinka kasvatatte:
Kummia lapsia kun hermoja raastaa vielä 5v. Fiksu ja mukava keskustelija jo vuosia sitten

no kaikkia lapsia kasvatan samalla tavalla. ja esikoinen on just tommonen mitä kuivalit..miten on mahollista et pikkusisko sitten on ihan piru ite. ja sitä se just on! :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja kuinka kasvatatte:
Kummia lapsia kun hermoja raastaa vielä 5v. Fiksu ja mukava keskustelija jo vuosia sitten

Meillä ainakin tyttö on aina ollut tulista sorttia, aivan kuten vanhempansakin. Ihanan fiksu ja mukava keskustelija kyllä, mutta luonnetta löytyy myös enemmän kun laki sallii.

Meinasin jo vastata että meillä on lapsi vm- 03, mutta sitten luin tekstisi eteenpäin :kieh:

Mä olen jo tuudittautunut siihen ajatukseen, että kymmenen vuoden kuluttua tilanne pahenee entisestään ja sitä jatkuu sitten kunnes tyttö muuttaa pois kotoa :snotty:

Mä olen kuullut et mitä pahempi uhma ikä lapsena sen helpompi on sitten murrosikä ja toisin päin.
Eli meillä odotellaan seesteistä murkkuikää :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja iipa:

Mä olen kuullut et mitä pahempi uhma ikä lapsena sen helpompi on sitten murrosikä ja toisin päin.

Ooooo! Kiitos tästä :D Et uskokaan kuinka paljon mä toivon että olet oikeassa :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja iipa:

tää voi kyllä pitää paikkansa. minä olin erittäin hankala lapsi mutta murrosiän kanssa ei ollu mitään ongelmaa...olin oikeesti helppo ja kiltti tapaus. muutin sitten pois kotolta ollessani 16v joten vanhemmat pääsi erittäin helpolla. sisko taas oli kiltti lapsi ja sen murrosikä ollu ihan kauhee. :whistle:

menis nää 10v nopeesti. :D

ennen niitä raivareita tuli vaan joskus...tosi harvoin mutta nykyään melkein joka päivä. jäähyt ja kiristäminen ei auta. ei tehoo edes uhkaileminen et tontut ei tuo lahjoja.. :o

Ihan kuin meidän "ihana" esikoinen. Jatkuvaa vääntämistä päivät. Tuntuu että mikään ei tehoa.Useita kertoja päivässä kannetaan omaan huoneeseen "hakemaan vauhtia" ja huuto ja raivoaminen jatkuu vaikka kuinka kauan. sitten rauhoittuu, saa luvan tulla pois huoneesta keskustelun jälkeen ja hetken kuluttua sama homma alusta. Siis aivan mahdoton tapaus tämä meidän 2003. Aina ollut temperamenttinen ja tulinen, mutta nyt on aivan mahdoton!

Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:
-03 syntynyt poika joka kyllä kuulee, mutta ei kuuntele |O osaa raivota naama punaisena, niinkuin äitinsäkkin :ashamed:
olikohan -02-03 vedessä jotain ylimääräistä? :xmas:

hauskaa silleen ett noista muksuista toi on ainoo jonka odotuksessa elin erittäin tervellistä elämää...muissa olen mässänny suklaata ja muita herkkuja. ehkä suklaan syömisestä tulee onnellisia lapsia. :whistle:

harmittaa niin kun ollu koliikkia ym. niin tuntuu että ton kakosen kaa on yhtä vääntöä ollu kokoajan. :(

Yhteistyössä