onko jollain sama syndrooma????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivon ahdistama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätoivon ahdistama

Vieras
oon niin väsyny ihteeni. Olen olllut avomieheni kanssa yhdessä neljä vuotta ja meillä on kaksi ihan pientä lasta. elämän riepotteluista johtuen ja vaikeitten kokemusteni vuoksi minulla on kauhea läheisten menettämisen pelko ja ahdistus päällä kokoajan. vaikka olen urheilullinen, hyvässä kunnossa ja kovin kauniiksi kehutaan tunnen aina vain riittämättömyyttä ja hoen kokoajan miehelleni että haluat varmasti jonku toisen etkä rakasta oikeasti vaikka hän joka päivä hokisi että olen maailman kaunein ja eikä yksikään muu nainen maan päällä häntä kiinosta. ja hän kyllä osoittaakin sen ettei muut naiset päätä käännä. silti jankutan ja jankutan,,,,ja mietin, miten helkutissa nämä epäluuloni saisin loppumaan ja voisin olla onnellinen. en meinaa jaksaa ja lopussa mun raivoille on mieski....silti vaan en saa ihteäni muuttumaan vaikka terapiassa käyn menneisyyteni vuoksi...onko jollain samoja tuntemusia???

:hug: Sitä taidetaan kutsua heikoksi itsetunnoksi... Mutta kyllä se siitä terapian ja ajan kanssa helpottaa. Kunhan miehesi vaan jaksaa ainaisen epäluulosi. Sä joudut katsomaan peiliin ja hyväksymään itsesi sellaisena kuin olet. Ja rakasta itseäsi. :heart:

voi kiitos ku olen nii yrittänyt mutta ku hoen itselleni etten kelpaa vaikka mies sanoo että olen täydellinen hänelle...tässä on varmaan jo päässä vikaa eikä itsetunnossa :)

Alkuperäinen kirjoittaja epätoivon ahdistama;22267743:
voi kiitos ku olen nii yrittänyt mutta ku hoen itselleni etten kelpaa vaikka mies sanoo että olen täydellinen hänelle...tässä on varmaan jo päässä vikaa eikä itsetunnossa :)

:hug: Jos olet vuosikausia saanut vain negatiivista palautetta, etkä koskaan positiivista niin eihän se usko omaan itseen hetkessä tule. Mutta kyllä se tulee, hiljalleen ja kasvaen isommaksi.
Jos olet hyvä jossain niin tee sitä, kehu itsekin itseäsi ; Tänään on hieno päivä, en moittinut itseäni mistään vaan kelpasin sellaisena kuin olen. :heart:

Yhteistyössä