Mä olen ainakin sellainen ääliö! Mutta mä en kyllä kenenka nenän eteen menee poltamaan. Mutta kaikkille teille aktivisteilä sanoiks kyllä että, jos kaikki hajut häiritsevat sitten pysykä sissallä. Ulkona on katut täynä autoja ja myös pakoputkestä tuleva tavaraa, samaten joskus joku naapuri lämmitele takka ja sieltäkin savuhaju tulee, eritysesty voi esimerkiksi nälkästä aktivisti häritsee jos naapuuri on grillamassa...tai jos ylipainosen ihmisen naapuri on grillamassa Ja mun mielestä ihan suorasti kyllä vois olla vielä baareja missä sais poltta- niin et olis eriksen jaetut osa baarista tai sitten kokonaan poltajaten baari ja savutun baari. Minä poltan ja ei menis sitten savutoman baari- sinä ei polta sitten sulla ei ole myös pakko rynni poltajaten baari...mutta täällä pohjoismaissa pitää kaikki kieltää.Alkuperäinen kirjoittaja Pöppiäinen82:Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin täti:Voisitko vielä perustella, että miksi sulla on oikeus saastuttaa mun hengitysilmaa? Miksi minä en itse saa päättää, haluanko haistella tupansavua vai en? Eikö tuollainen käytös osoita sun mielestä itsekkyyttä ja huonoja tapoja?Alkuperäinen kirjoittaja Pöppiäinen82:Mä ymmärrän ettei tupakointi ole toivottua yms ja varsinkaan niille jotka ei polta niin se haju ottaa nenään mutta haloo ei sitä tarvii alkaa julistaan,tupakointia ette pysty kieltämään keneltäkään jotka sitä haluaa tehdä.
No sun täytyy alkaa sanomaan kaikille vastaan tulijoille ja puistoissa yms että älä polta mun lähellä sitten... Mitäs luulet onnistuukos,alkaakos kaikki lopettamaan tupakointia sinun takiasi?
Terveisin,
Ääliö