Vieras
Entisenä tupakoijana oon huomannut sen jälkeen kun itse tupakoinnin lopetin, että tupakoijat ovat valitettavasti aika itsekästä porukkaa tupakointi asiassa....useimmat.
Päiväkodin ja koulun pihalla ei saa polttaa, laki ei koske leikkikenttää.Alkuperäinen kirjoittaja Savuton:Eikös se muuten ole niin nykyisen tupakkalain mukaan, että siellä missä oleskelee alle 18 vuotiaita tai on heidän toiminta-alueensa kuten leikkikenttä niin siellä ei sais polttaa.
Googlettakaa tupakkalaki.
peesaan tätä 100%Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Haisee mihin jos seison sivummalla polttamassa?Ja eiköhän tuolla ajattelutavalla pitäis pitää lapset kokonaan sisällä,jos pelkää et ne alkaa tupakoimaan nähdessään vieraan tupakoivan ihmisen?Kaupungilla ja pitkin katuja kulkee tupakoivia ihmisiä.Ei pahalla,mutta oikeesti,en ihan käsitä..
Kulkeutuu se ja oliskin kivaa ettei kukaan polttas.Alkuperäinen kirjoittaja poitsuli:ei sit vissii kaupungillakaa saa polttaa??kulkeutuu se haju sielki toiste herkkää nenuu!mä poltan tasa mis mua huvittaa ja mis sitä ei eriksee o kielletty.
kannattasko muuttaa vaikka etelänavalle niin ei sun raskausaika vaan mene pilalle kun ihmiset sun ympärilläsi voi haista vaikka mille?Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Se savu leviää oikeesti tosi pitkälle :x
mulla ainakin on tää raskaus ollut sellasta että kaikki hajut tekee huonoo...
No on se nyt jumalauta. Mä en voi sille mitään että mun tekee pahaa kaikki perkeleen käryt. Enkä varmaan ole ainoa.Alkuperäinen kirjoittaja manna:kannattasko muuttaa vaikka etelänavalle niin ei sun raskausaika vaan mene pilalle kun ihmiset sun ympärilläsi voi haista vaikka mille?Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Se savu leviää oikeesti tosi pitkälle :x
mulla ainakin on tää raskaus ollut sellasta että kaikki hajut tekee huonoo...
Tää on niin totta!Alkuperäinen kirjoittaja Meitsi:Miksi te vertaatte kaupunkia/ravintolaa ja LAPSILLE suunnattua leikkipaikkaa toisiinsa? Eihän ne lapset tule sinne teidän yökerhoonkaan lelujensa kanssa, miksi teidän sitten tarvii mennä omien tupakkienne kanssa heidän leikkipaikalleen? Kaupunki on tarkoitettu kaikille, baari on tarkoitettu aikuisille, leikkipaikat ovat tarkoitettu lapsille, nuorisotalot on tarkoitettu nuorille... Miksi ei voida mennä kohderyhmän ehdoilla heille tarkoitetussa paikassa?
Täysi peesi tälle!Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:Minä poltin 13 vuotta ennen esikoistani, enkä koko sinä aikana tajunnut, kuinka helvetin pahalle tupakka haisee.
Se, ettei polta ihan siinä hiekkalaatikon reunalla ei todellakaan tarkoita sitä, etteikö se ällöttävä haju leviäisi muuallekin. Itse en paljon leikkikentillä käy, mutta kyllä ärsyttää esim. kauppojen ovien edessä sauhuttelijat (varsinkin nyt, kun muutenkin on koskenut päähän jo pari viikkoa yhtä kyytiä).
Eikö sitä tupakkaa voisi ihan oikeasti olla polttamatta joka paikassa?
no se ei oo oma asia jos polttaa muiden vieressä mutta jos on niin kaukana ettei se häiritse ketään niin silloin se on jokaisen oma asia. Uskon että tässä on kyse just siitä tupakoinnista mikä häiritseee muitaAlkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:mminä tupakoin,oon tasan niin ääliö!ei se silti tarkota et meen lasten ja aikuisten vierelle vetään sitä röökiä, et ennemminki vois miettiä et kuka on niin ääliö ettei voi huolehtia omista asioistaan..
pastillit on keksitty ja käsienpesu.Alkuperäinen kirjoittaja yks huono äire:Heiiii meille tulee perhetyöntekijä joka haisee todella tupakalle kun tulle meille. Onko meillä "oikeus" vaatia että hän ei ole tupakoinut edelliseen puoleen tuntiin kun tulee. Mua alkaa ahdistaan kun se tulee sisälle tupakille haisten.