No vaikkapa se haju ja esimerkki lapsille.Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii::wave: Minä tupakoin,jos siltä tuntuu..Mutten todellakaan lasten tai aikuistenkaan vieressä ja tumppini tumppaan ja laitan roskiin.Jotain pahaa?
voi daa, et sitten enää muuta keksiny?Alkuperäinen kirjoittaja obossumi:Ja ilkee sen vielä täällä tunnustaa? Miks ihmeessä? Eikö vois jo ajatella lasten parasta ja tupakoimattomia vanhempia. Mikä järki siinä tupakoinnissa ylipäätään on?
Ei voi kuin peesailla. Monesti passiivinen tupakointi on vielä enemmän vaaraksi kuin itse polttaminen. Ja ei tartte vieressä olla että ilmaan niitä myrkkyjä tulee!Alkuperäinen kirjoittaja obossumi:No vaikkapa se haju ja esimerkki lapsille.Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii::wave: Minä tupakoin,jos siltä tuntuu..Mutten todellakaan lasten tai aikuistenkaan vieressä ja tumppini tumppaan ja laitan roskiin.Jotain pahaa?
ei se haju vaan se savu. se on pahempi ilman filtteriä kuin filtterin kautta :/Alkuperäinen kirjoittaja obossumi:No vaikkapa se haju ja esimerkki lapsille.Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii::wave: Minä tupakoin,jos siltä tuntuu..Mutten todellakaan lasten tai aikuistenkaan vieressä ja tumppini tumppaan ja laitan roskiin.Jotain pahaa?
Haisee mihin jos seison sivummalla polttamassa?Ja eiköhän tuolla ajattelutavalla pitäis pitää lapset kokonaan sisällä,jos pelkää et ne alkaa tupakoimaan nähdessään vieraan tupakoivan ihmisen?Kaupungilla ja pitkin katuja kulkee tupakoivia ihmisiä.Ei pahalla,mutta oikeesti,en ihan käsitä..Alkuperäinen kirjoittaja obossumi:No vaikkapa se haju ja esimerkki lapsille.Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii::wave: Minä tupakoin,jos siltä tuntuu..Mutten todellakaan lasten tai aikuistenkaan vieressä ja tumppini tumppaan ja laitan roskiin.Jotain pahaa?
millä viikoilla odottelet toista ? kurkkasin tossa sun profiiliin joku aika sitten mielenkiinnosta ja huomasin et olet kans lh-opiskelija kuten mie. ja sulla on poika kuten minul ja toista ootat niiku miekii ( rv18 ) :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Se savu leviää oikeesti tosi pitkälle :x
mulla ainakin on tää raskaus ollut sellasta että kaikki hajut tekee huonoo...
Rv 17+1, aika samoissa mennäänAlkuperäinen kirjoittaja endie:millä viikoilla odottelet toista ? kurkkasin tossa sun profiiliin joku aika sitten mielenkiinnosta ja huomasin et olet kans lh-opiskelija kuten mie. ja sulla on poika kuten minul ja toista ootat niiku miekii ( rv18 ) :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Se savu leviää oikeesti tosi pitkälle :x
Ja mulla migreenin takia tupakanhaju tekee tosi pahaa. Mulle tulee nykyään huono olo esim. kaupan parkkipaikallakin, vaikka se tupakoija olis vastakkaisella puolella :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Se savu leviää oikeesti tosi pitkälle :x
SamoinAlkuperäinen kirjoittaja samperi:Kyl miä poltan lekarillakin
En kyllä mee kenenkään lapsen lähelle hönkymään
meillä jo kohta 5-vuotias tuo esikoinen.nyt vähän harmittaa kun tää sisarusten väli pääs repsahtamaan näin pitkäksi, mut eipä kaikkee voi kai niin kellon kans suunnitellakaan.Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Rv 17+1, aika samoissa mennäänAlkuperäinen kirjoittaja endie:millä viikoilla odottelet toista ? kurkkasin tossa sun profiiliin joku aika sitten mielenkiinnosta ja huomasin et olet kans lh-opiskelija kuten mie. ja sulla on poika kuten minul ja toista ootat niiku miekii ( rv18 ) :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Se savu leviää oikeesti tosi pitkälle :x
Minkäikänen poika sulla on?
No näin, hyvä ilmanvaihtohan tuolla ulkona on.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:SamoinAlkuperäinen kirjoittaja samperi:Kyl miä poltan lekarillakin
En kyllä mee kenenkään lapsen lähelle hönkymään
No ei voi, eikä yleensä auta vaikka kuinka suunnittelis.Alkuperäinen kirjoittaja endie:meillä jo kohta 5-vuotias tuo esikoinen.nyt vähän harmittaa kun tää sisarusten väli pääs repsahtamaan näin pitkäksi, mut eipä kaikkee voi kai niin kellon kans suunnitellakaan.Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Rv 17+1, aika samoissa mennäänAlkuperäinen kirjoittaja endie:millä viikoilla odottelet toista ? kurkkasin tossa sun profiiliin joku aika sitten mielenkiinnosta ja huomasin et olet kans lh-opiskelija kuten mie. ja sulla on poika kuten minul ja toista ootat niiku miekii ( rv18 ) :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Se savu leviää oikeesti tosi pitkälle :x
Minkäikänen poika sulla on?