Onko joku tilannut joltain kakkublogistilta kakkua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kakkua vailla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tekee helsingissä fantasiakakkuja. Ovat upeita! Ottaa hintaa n. 15 hklö kakusta 75e. koristeet ovat täynnä yksityiskohtia. Olen kaksi kakkua häneltä "tilannut" ja en voi moitteen sanaa sanoa :) Hän löytyy tuolta kakkublogi listalta.

tilannut,mutta en ole tilannut pääkaupunkiseudulta vaan Lahdesta. Tai en ole varma oliko bloggaaja mut ihanan kakun kuitenkin sain ja halvalla :)

Mua kiinnostaisi kans tämä. Mistä tilasit? Tarvitsisin kakun lapsen synttäreille ja Lahdesta en ole vielä löytänyt sellaista paikkaa mistä saisi hyvänmakuisen ja kauniin. Molemmat kun pitäisi samaan kakkuun saada :)

top100 kakkublogi kuvakkeita, niin sieltä löytyy jo katsomalla tosi taidokkaita blogeja. Useammallahan on blogissa mainintana mitä kakkupohjia ja täytteitä käyttää. Kiertäisin ananasmurskat ja banskut kaukaa! Jos kakku maksaa yli 70 euroa, niin kunnon mousse täytyy välissä olla eikä banaanin siivuja.

Oon tilannu, tosi upean näköisiä ja viimeistely ihan viimeien päälle MUTTA maku olematon. En nyt viitsi laittaa tähän blogin nimeä mutta pettymys oli kyllä aikamoinen just maun suhteen. Välissä piti olla vadelmamoussea ja se ei maistunu miltään, tai lähinnä joltain lisäaineelta. Myös työkaverilla ihan sama kokemus tältä samalta tekijältä. Kakuntekijä on kuitenkin täällä tosi suosittu - vähän kyllä ihmettelen kahden omakohtaisen pettymyksen jälkeen. Tuskin enää häneltä kakkuja tilaan, koristeita voin kyllä tilata, niitäkin voi ostaa "irtonaisena".

En voi ymmärtää että kakkua seisotetaan pöydällä koristeltavana pitkiä aikoja. Kakut on syötäväksi ja koristeet erikseen.

Silloin saa makua ja näköä, eikä mahatautikaan yllätä.

En voi ymmärtää että kakkua seisotetaan pöydällä koristeltavana pitkiä aikoja. Kakut on syötäväksi ja koristeet erikseen.

Silloin saa makua ja näköä, eikä mahatautikaan yllätä.

Tätä itsekin ihmetellyt, koristelussa menee joskus todella paljon aikaa niin miten kakku voi pysyä hyvänä ? Kakkutehdas (vai mikä lie ohjelma) jossa tehdään isoja kakkuja ja koristelu kestää tuntikausia niin miten noita voi edes syödä. Vai onko tarkoitettu vaan katseltavaksi ?

[QUOTE="vieras";26581082]Tätä itsekin ihmetellyt, koristelussa menee joskus todella paljon aikaa niin miten kakku voi pysyä hyvänä ? Kakkutehdas (vai mikä lie ohjelma) jossa tehdään isoja kakkuja ja koristelu kestää tuntikausia niin miten noita voi edes syödä. Vai onko tarkoitettu vaan katseltavaksi ?[/QUOTE]

Mäkin katsoin joskus pätkän sitä kakkutehdasta. Miksei ne tee niitä kakkuja edes kylmissä tiloissa. Ja miettikää sitä lisäaineiden määrää.

Itse teen mielummin ihan rehdin kerma+mansikkakakun. Nam.

Yhteistyössä