Onko joku tahallaan "unohtanut" ottaa e-pillerin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raskaaksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Raskaaksi

Vieras
Eli siis huijannut miestä, että käyttää ehkäisyä mutta sitten onkin jättänyt pillereitä syömättä että tulisi raskaaksi?

Miesystävä ei enää halua lapsia ja se on vaikea paikka mulle joka olen aina halunnut monta lasta. Miehellä kaksi on teini-ikäistä lasta ja itsellä on 11-vuotias lapsi.

Nyt olen miettinyt, että mitä jos pillereistä huolimatta tulisin muka vahingossa raskaaksi... Mies on kuitenkin vastuuntuntoinen eikä jättäisi mua yksin lapsen kanssa vaan kantaisi vastuunsa kyllä.

Että jos "unohtaisin" välillä ottaa pillereitä...

Ihan s******n törkee ajatuskin. Sun lisäksesi sotket tuollaiseen ämmämäiseen keplotteluun kaksi muutakin ihmistä, mahdollisen lapsen sekä sen isän. Jos oot alusta asti tiennyt, että mies ei enää halua lapsia mutta sä haluat, niin miksi olet edes ryhtynyt suhteeseen? Ja jos ette ole tarpeeksi ajoissa puhuneet asiasta, niin oma vika.

Toisaalta olen aiemmin sanonut, että se mitä ei tiedä niin ei voi satuttaa. Eli jos pystyt pitämään ämmämäisyytesi salassa, niin ehkei se sitten ole miehelle niin kova paikka.

En siltikään hyväksy.

No en suosittele. Tiedän 2 tällaista tapausta, mutta molemmissa tempusta aiheutunut epäluottamus on lopulta johtanut eroon. Eikä ole sille lapsellekaan loppupeleissä kovin kiva kun kuulee olleensa ei-toivottu. Ja usko pois, kyllä tällaiset asiat AINA lopulta esille tulevat, vaikka kuinka yrittäisit salailla.

Onhan noita miehiä huijattu maailman sivu isäksi. Eli vastaus on taatusti kyllä. Mutta jos tosiaan raskaaksi haluat, mikset jätä pillereitä kokonaan syömättä. Paremmin pääset määränpäähäsi. Kunhan muistat joka päivä hävittää sen pillerin levystä siltä varalta, että mies epäilee jo sua.

Mitäs tykkäisit, jos homma menisi toistenpäin? Mies vastaisi ehkäisystä, luottaisit häneen, mutta hän rikkoisikin kondomin "vahingossa", jotta tulisit raskaaksi. Vaikka oletkin selvästi ilmaissut, että et halua raskaaki tulla.

Mielestäni pillereiden tahallaan pois jättäminen ja miehelle siitä valhteleminen olisi äärettömän loukkaava häntä kohti ja kaikenkaikkiaan idioottimainen tapa toimia. Jätä mielummin rehellisesti pillerit pois ja kerro siitä miehelle, niin hän voi sitten miettiä, miten ehäisyasian hoitaa.

[QUOTE="a p";30026119]Miten tämä voisi muka tulla selville? Kyllä pillerit voi oikeasti pettää eikä mies osaa mitään epäillä.[/QUOTE]

no entäs kun mies alkaa vaatia keskeytystä, mutta sinä et suostukaan? Ja turha kuvitella, etteikö lapsi aikanaan jotain kautta saa kuulla ettei ainakaan isänsä puolelta ollut toivottu. Se voi kuule olla aika murskaava tieto, vaikka lapsi olisi jo vähän vanhempikin saadessaan asian kuulla. Trust me, läheltä olen seurannut tällaisia vääntöjä!

Mun mielestä jokainen järkevä mies hankkii vasektomia heti kun lapsiluku tulee täyteen, niin eipä tarvii sitten enää pelätä että joku akka suhmuroi selän takana tämmöisiä.

Sairas suunnitelma. Mutta sopii hyvin itsekeskeiselle ihmiselle. Tuosta ei meinaan ilahdu kukaan muu kuin sinä itse. Lapsi jos saa myöhemmin tietää, ettei isi olis häntä halunnut, niin saadaan taas yksi lapsi mielenterveystoimen asiakkaaksi. Oikeasti, hanki sellainen mies joka lapsia haluaa ja päästä tämä yksi menemään.

Yhteistyössä