onko joku saanut papaluokka 3 tai suurempaa???

eräs
mulla oli papa 3. kävin läpi loop-hoidon. nyt tutkimustuloksia odottelen.
lääkäri sanoi, et vaihtoehtoja on kaksi, joko kohdunpoisto tai seuranta. tutkimustulokset tulee vasta 3-4 vkon päästä. jännittävää aikaa! mut mä olen valmis vaikka kohdun poistoon, lapsi määräkin jo täynnä. :)
 
hoitaja
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
:attn: mikä toi loop on???
sähkösilmukkahoito, slinga, konisaatio. Sillä on monta nimeä :) Sähkösilmukalla otetaan pala pois kohdunsuulta. Se on samalla hoito, koska ideaalissa tapauksessa se muutosalue tulee kokonaan poistetuksi. Sit papa seurannat.
 
Kettu
Papa oli pitkään kakkonen, sitten pyyhälsi kolmoseen ja lopulta sitten jouduin tuohon loop-hoitoon mitä täälläkin mainostettu. Se onnistui hyvin ja sanoivat että itseasiassa se kohta joka putsattiin pois oli "alkamassa jo parantumaan"??? Olen käynyt seurannassa ever since ja nyt tuli päätös, että harvennetaan seurantakäyntejä kun näyttää niin hyviä :)
 
nyt harmaana
Mulla oli reilut 2 vuotta sitten luokka 2 ja heti lähetettiin kolposkopiaan ja sieltä loop-hoitoon. Tuloksia soittanut hoitaja sanoi että oli ollut pahempi kuin mitä luultiin. Sen jälkeen on ollut yksi kontrolli jossa luokka 1. Oon menossa nyt perjantaina papaan ja pelottaa että jos muutokset on uusiutuneet. Aika helvetin rankka paikka olis henkisesti joutua kohdunpoistoon kun mulla ei ole lapsia ja joskus niitä kuitenkin haluaisin.
 
hoitaja
Alkuperäinen kirjoittaja nyt harmaana:
Mulla oli reilut 2 vuotta sitten luokka 2 ja heti lähetettiin kolposkopiaan ja sieltä loop-hoitoon. Tuloksia soittanut hoitaja sanoi että oli ollut pahempi kuin mitä luultiin. Sen jälkeen on ollut yksi kontrolli jossa luokka 1. Oon menossa nyt perjantaina papaan ja pelottaa että jos muutokset on uusiutuneet. Aika helvetin rankka paikka olis henkisesti joutua kohdunpoistoon kun mulla ei ole lapsia ja joskus niitä kuitenkin haluaisin.
No ei se nyt eka vaihtoehto ole se kohdunpoisto :) Eikä todellakaan LK II vuoksi tehdä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hoitaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Siiiiissss...Anteeks kun kysyn mutta miten papa luokka 3 liittyy heti kohdunpoistoon?
Ei mitenkään !
No sitä minäkin, äitee on sairastanu 6 vuotta kohdunkaulansyöpää ja nyt vasta väläytellään kohdunpoisto mahdollisuutta, joten en oikein usko että sitä ihan kovin hepposesti aletaan ehdottaa..
 

Yhteistyössä