onko joku pielessä jos 30-vuotias nainen on..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muikkunen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lacrimosa:
Ihastuksellasi on näemmä korkeat kriteerit, eli on vähän kranttu, mikä ei välttämättä ole pelkästään huono asia. Olisitko sinä hänen "sydämensä valittu"? ;)

toivon todellakin olevani sitä. =)

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
No...on. MUN mielestä.

Miksi? Täytyykö kaikkien harrastaa seksiä tai olla parisuhteessa? Onko nainen sitten vasta "jotain", kun hänellä on mies ja perhe? Tai mitä sitten, jos ei halua harrastaa yhden illan juttuja, mutta ei löydä "sitä oikeaa"? Ei se mikään mahdottomuus ole, ettei 30v:nä ole löytänyt sopivaa kumppania.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
No...on. MUN mielestä.

Miksi? Täytyykö kaikkien harrastaa seksiä tai olla parisuhteessa? Onko nainen sitten vasta "jotain", kun hänellä on mies ja perhe? Tai mitä sitten, jos ei halua harrastaa yhden illan juttuja, mutta ei löydä "sitä oikeaa"? Ei se mikään mahdottomuus ole, ettei 30v:nä ole löytänyt sopivaa kumppania.

Siksi, että mun mielestä on tosi outoa, jos joku ei vielä 30 ikävuoteen mennessä ole halunnut kokeilla miltä se seksi tuntuu :xmas:

Nuo, että nainen on vasta sitten jotain kun hänellä on mies ja perhe, yms, ovat sun ajatuksiasi, ei mun.

Ensikuulemalta kuulostaa oudolta, mutta jos olisi kyseessä vaikka joku kaverini, niin arvostaisin hänen tahdonvoimaansa ja periaatteitaan ja koittaisin olla huomauttelematta ettei tiedä mitä menettää.

Alkuperäinen kirjoittaja muikkunen:
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
Miehenä huolestua??? Aattelitko auttaa neitsyydestä eroon? Sori en taida tajuta :ashamed:

siis kun olen rakastunut tähän naiseen. en ole sen perässä jos sitä tarkoitat.

Älä välitä näistä joidenkin kommenteista. Mun mielestä tuo on erittäin hieno asia! :) Moni hyppii nykyään sängystä sänkyyn ihan nuoresta asti, SE on huolestuttavampaa. On kaunis asia, että joku haluaa odottaa sitä oikeaa. Olen itse samanlainen, täytän tosin tänä vuonna vasta 20v. Ei ole 100% varmaa, että olen 10 vuoden päästä löytänyt "Sen oikean".

Alkuperäinen kirjoittaja Rähmäkäpälä:
Ensikuulemalta kuulostaa oudolta, mutta jos olisi kyseessä vaikka joku kaverini, niin arvostaisin hänen tahdonvoimaansa ja periaatteitaan ja koittaisin olla huomauttelematta ettei tiedä mitä menettää.

menettää mitä?

Ei välttämättä. Mulla on kolmekymppisiä sinkkuystäviä, joiden "seurustelusuhteet" ovat olleet jotain teini-iän ootsämunkaa-juttuja eli lähinnä pusuttelua ja kädestä kiinnipitämistä.
Ovat tosi kranttuja tai sitten arkoja tms., ihan normaaleja muuten mutta jostain syystä ei vaan ole sopivaa miestä tullut vastaan eivätkä sitten ole halunneet ihan ketä tahansa.

Joo, minä olen tollanen tapaus. Ottaisin mielelläni miehen, jos löytäisin sopivan, mutta en voi olla jonkun kanssa vaan siksi, että sitten olis joku. En vaan pysty. Mutta kun löydän sen sopivan, en aio kertoa neitsyydestäni.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Ei välttämättä. Mulla on kolmekymppisiä sinkkuystäviä, joiden "seurustelusuhteet" ovat olleet jotain teini-iän ootsämunkaa-juttuja eli lähinnä pusuttelua ja kädestä kiinnipitämistä.
Ovat tosi kranttuja tai sitten arkoja tms., ihan normaaleja muuten mutta jostain syystä ei vaan ole sopivaa miestä tullut vastaan eivätkä sitten ole halunneet ihan ketä tahansa.

Joo, minä olen tollanen tapaus. Ottaisin mielelläni miehen, jos löytäisin sopivan, mutta en voi olla jonkun kanssa vaan siksi, että sitten olis joku. En vaan pysty. Mutta kun löydän sen sopivan, en aio kertoa neitsyydestäni.

Kannattaa kertoa, minä ainakin kerron. Suhde perustuu luottamukselle ja minä olen ylpeä tuosta valinnastani. Mies ei ole sopiva minulle, jos ei kunnioita/arvosta periaatettani.

Alkuperäinen kirjoittaja nainen vm-89:

Kannattaa kertoa, minä ainakin kerron. Suhde perustuu luottamukselle ja minä olen ylpeä tuosta valinnastani. Mies ei ole sopiva minulle, jos ei kunnioita/arvosta periaatettani.

Ei minulla ole kyse mistään periaatteesta, eikä se ole mikään tietoinen valinta. Näin on vaan päässyt käymään. Sanoisinko, että valitettavasti.

Ei minulla ole kyse mistään periaatteesta, eikä se ole mikään tietoinen valinta. Näin on vaan päässyt käymään. Sanoisinko, että valitettavasti.

Olen kuitenkin sitä mieltä, että ehdottomasti kannattaa kertoa. Voihan se käydä ilmi, jos eka kerta tuntuu kivuliaalta, tulee verta tms. Mieskin osaa ottaa asian paremmin huomioon, olla varovainen ja hellä yms. jos tietää missä mennään. Itse ainakin olen niin avoin ihminen,etten millään haluaisi enkä pystyisi pitämään tuollaista asiaa salassa. On monia miehiä, joiden mielestä tuo on ihan hieno asia. :)

menettää mitä?

Teiniraskauden, yksinhuoltajaäitiyden, perheväkivallan ja sossussa käynnit. Ts. ei tiedä elämästä mitään. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja mie:

menettää mitä?

Teiniraskauden, yksinhuoltajaäitiyden, perheväkivallan ja sossussa käynnit. Ts. ei tiedä elämästä mitään. ;)

No jaa. Eipä oo teiniraskauksia, yksinhuoltajuutta, perheväkivaltaa tai sossukäyntejä tullut minunkaan osalleni, vaikken 30-vuotiaana enää neitsyt ollutkaan :D

Mitäkö siinä menettää? No ainakin läheisyyden, intiimin läheisyyden toisen ihmisen kanssa, sekä seksin antaman mielihyvän tunteen...

Olen kuitenkin sitä mieltä, että ehdottomasti kannattaa kertoa. Voihan se käydä ilmi, jos eka kerta tuntuu kivuliaalta, tulee verta tms. Mieskin osaa ottaa asian paremmin huomioon, olla varovainen ja hellä yms. jos tietää missä mennään. Itse ainakin olen niin avoin ihminen,etten millään haluaisi enkä pystyisi pitämään tuollaista asiaa salassa. On monia miehiä, joiden mielestä tuo on ihan hieno asia. :)

Ehkä se sitten joittenkin miesten mielestä on hieno asia, mutta ei minun omasta mielestä. En tarkota tällä mitenkään väheksyä sinun valintaa, mutta en aio toimia samoin.

Yhteistyössä