Onko joku pettänyt ja tullut raskaaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Minulla oli parin kuukauden suhde josta tulin raskaaksi. Tämä johti siihen että minulle ja miehelleni tuli avioero. Odotan nyt yksinäni. Mies johon minulla oli suhde on tahollaan naimisissa. Hänen vaimonsa ei tiedä raskaudestani eikä jo päättyneestä suhteestamme.

Minua mietittyttää tuleva isyydentunnustus. Mitä jos lapsen isä ei suostukaan tunnustamaan isyyttään? Pitäisikö minun hakea tunnustamista käräjäoikeuden kautta? En kuitenkaan haluaisi rikkoa lapseni isän avioliittoa. Toisaalta lapsellani on mielestäni oikeus isään edes paperilla. Emme ole olleet enää yhteyksissä tai tekemisissä lapseni isän kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minulla oli parin kuukauden suhde josta tulin raskaaksi. Tämä johti siihen että minulle ja miehelleni tuli avioero. Odotan nyt yksinäni. Mies johon minulla oli suhde on tahollaan naimisissa. Hänen vaimonsa ei tiedä raskaudestani eikä jo päättyneestä suhteestamme.

Minua mietittyttää tuleva isyydentunnustus. Mitä jos lapsen isä ei suostukaan tunnustamaan isyyttään? Pitäisikö minun hakea tunnustamista käräjäoikeuden kautta? En kuitenkaan haluaisi rikkoa lapseni isän avioliittoa. Toisaalta lapsellani on mielestäni oikeus isään edes paperilla. Emme ole olleet enää yhteyksissä tai tekemisissä lapseni isän kanssa.

miks se isän nimi siin paperissa olis parempi jos ei kerran tekemisissä ole?

Mun mielestä sillä vaimollakin on kyllä oikeus tietää tästä. Että ihan vaan otat siellä Porvoossa yhteyttä siihen mieheen ja annat sille tilaisuuden kertoa ihan itse, ennekuin tulee mitään haastetta isyystestiin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Noniin.. ja pettäminen vissiin oli sitten sen arvoista.. Voi jeesus teitä ihmiset!

Suhteeni ei ollut viisas teko vaikka rakkauden huumassa ajattelemattomia tekeekin. Tulevaa lastani en kuitenkaan kadu. Abortti ei ollut edes vaihtoehto.

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
miks se isän nimi siin paperissa olis parempi jos ei kerran tekemisissä ole?

Minusta lapsella on oikeus viralliseen isään.
En tiedä haluaako lapsen isä tulevaisuudessa tavata lastaan. Miehen suhtautuminen raskauteen oli aluksi myönteinen.
Yhteydenottaminen hieman pelottaa koska en enää ole rakastunut ja järki pelaa. En haluaisi että miehen vaimo lukee vahingossa tekstareita jossa kyselen isyydentunnustamisesta.

Tämä on muutenkin tällaista spekulointia koska asiasta ei ole keskusteltu suoraan miehen kanssa. Kaikenlaiset asiat vain tuntuvat pyörivän päässä.

Tutkimuksen mukaan 20% on muiden astumia keskimäärin, ja homma tosiaan on yleisempää alemmissa luokissa kun naiset haluavat johtajanspermaa. Sanoisinko jotain 40% on amistalouksissa luku.

Alkuperäinen kirjoittaja johtaja:
Tutkimuksen mukaan 20% on muiden astumia keskimäärin, ja homma tosiaan on yleisempää alemmissa luokissa kun naiset haluavat johtajanspermaa. Sanoisinko jotain 40% on amistalouksissa luku.

Niin, kyllä tämä on ihan yhtä yleistä "paremmissakin piireissä", siellä vaan raha puhuu ja porukka vaikenee, koska panokset on paljon suuremmat.

Johtaja minäkin ja paljon tälläistä sikariportaassa nähnyt.

Hyi hitsi, mene pois yököttävine lukuinesi!

Eli ylemmissä sosiaaliluokissa miehillä on enemmän lehtolapsia kuin alemmissa, vai?

Alkuperäinen kirjoittaja asd:

Hyi hitsi, mene pois yököttävine lukuinesi!

Nimenomaa ja vie noi astumises muualle tai astu itse laivaan ja laidan yli!!!!!!

Ikävä tuotaa pettymys ja poikkeus tilastoosi. Minä ja tulevan lapseni isä olemme molemmat ihan tavallista keskiluokkaa.

No se on tasan varma että jos alat isyyden tunnustusta vaatia niin vaimo saa sen jossain vaiheessa tietää ja siitäkös vasta vaimolle kiva olo tuleekin(esim mies kuolee vuosien päästä ja sitten tuleekin esille että miehellä onkin heidän liittonsa aikana syntynyt äpärä...)

Jos ihan oikeasti ajattelet sitä ettet halua tuottaa sille vaimolle mielipahaa niin älä vaadi isyyden tunnustuksia äläkä kerro lapselle edes vanhempana kuka hänen isänsä on jottei lapsi sitten mene toisten perhettä sotkemaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Hopeakaisla:
Jos ihan oikeasti ajattelet sitä ettet halua tuottaa sille vaimolle mielipahaa niin älä vaadi isyyden tunnustuksia äläkä kerro lapselle edes vanhempana kuka hänen isänsä on jottei lapsi sitten mene toisten perhettä sotkemaan...

:o :o

Kyllä lapsella on oikeus isäänsä ja tietää, kuka hän on ja miehen pitää kantaa vastuunsa omasta biologisesta lapsestaan. Olis miettinyt sitä vaimon mielipahaa ennen kuin menee pökkimään muita horoja.

Siinäpä onkin se että jos tämä toinen nainen ei halua vaimon saava tietää miehen tekosista niin kannattaa suhtautua niin ettei sillä lapsella ole isää miltään kantilta katsottuna.

Jos tuosta isyydestä menee jotain paperille tai jos lapsi saa tietää niin silloin on todella iso toden näköisyys että vaimokin saa tietää. Piste. Ja silloin olisi reilumpaa kertoa sille vaimolle suoraan eikä odottaa että saa vuosien päästä tietää eläneensä koko ajan valheessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Hopeakaisla:
No se on tasan varma että jos alat isyyden tunnustusta vaatia niin vaimo saa sen jossain vaiheessa tietää ja siitäkös vasta vaimolle kiva olo tuleekin(esim mies kuolee vuosien päästä ja sitten tuleekin esille että miehellä onkin heidän liittonsa aikana syntynyt äpärä...)

Siis WTF!!!! Se ei ole lapsen vika jos se tähän maailmaan syntyy!!! Lapsella on oikeus tietää isänsä!!!!! Ois aikuiset miettineet tekosiansa etukäteen! paha mennä nyt märisee jos vaimo saakin tietää!! Ja mikä sinä olet nimittelemään lasta äpäräksi??

Yhteistyössä